找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: pepsiman

[分享] 百事佬小型版聚

 火.. [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-8-28 23:49:14 | 顯示全部樓層
好喎,如果老細肯放人就call你la
千其不好又係嗰句 "拋妻棄子"  ...
MarkMak 發表於 2010-8-28 23:40



    mark哥,千其唔好 "拋妻棄子"呀,得閒咪嚟玩囉...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-28 23:56:30 | 顯示全部樓層
Let me check check. may be 2-4 pm is OK. can't confirm yet.

Revel sure KO klipsch la.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-28 23:59:54 | 顯示全部樓層
我ok呀, 自己唻啦, 約5-6點散水, 請PM我地址, thx.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:04:36 | 顯示全部樓層
我先放工,支力  到Lud 碌,聽日想閉關....................多謝要請
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:04:54 | 顯示全部樓層
sunday ......jail time

it seems u paid a lot of new stuff .......i have to come some day
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:06:30 | 顯示全部樓層
我先放工,支力  到Lud 碌,聽日想閉關....................多謝要請 ...
sk555 發表於 2010-8-29 00:04


congrats ....hahaha
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:08:45 | 顯示全部樓層
congrats ....hahaha
claero 發表於 2010-8-29 00:06



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:09:02 | 顯示全部樓層
sunday ......jail time

it seems u paid a lot of new stuff .......{:5_53 ...
claero 發表於 2010-8-29 00:04


You got a lot good stuff too..........hahahaha
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:09:48 | 顯示全部樓層
我先放工,支力  到Lud 碌,聽日想閉關....................多謝要請 ...
sk555 發表於 2010-8-29 00:04


Why so busy ar? Poor
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-29 00:10:22 | 顯示全部樓層
生意淡薄,暫時得幾個會員畀面出席...

1) hkbomberman
2) nwwedmond
3) 是嗎

可能出席:

1) hkp1196
2) micma
3) ryanenen
4) markmak
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-29 00:11:56 | 顯示全部樓層
嗚~~搞咗半個鐘都開唔到個wattgate頭尾插,
搞唔成條電源線,廳日玩少樣添...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:12:18 | 顯示全部樓層
生意淡薄,暫時得幾個會員畀面出席...

1) hkbomberman
2) nwwedmond
3) 是嗎

可能出席:

1) hkp1 ...
pepsiman 發表於 2010-8-29 00:10

哈哈哈!  2 Edmonds meet earch other again!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:13:52 | 顯示全部樓層
Why so busy ar? Poor
ryanenen 發表於 2010-8-29 00:09



    today such a crazy Sat lor....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:15:25 | 顯示全部樓層
today such a crazy Sat lor....
sk555 發表於 2010-8-29 00:13


Get rest la,,,

work hard, play hard...haha
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:17:01 | 顯示全部樓層
...係今日就啦~明天要返工~~~~~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:17:43 | 顯示全部樓層
today such a crazy Sat lor....
sk555 發表於 2010-8-29 00:13



    休息下啦...呀版主
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:23:31 | 顯示全部樓層
老婆岩岩生左,BB面有D黃
聽日可能要周圍搵醫院尺下同照燈
泥唔到..........圍有下次啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:24:29 | 顯示全部樓層
Get rest la,,,

work hard, play hard...haha
ryanenen 發表於 2010-8-29 00:15



    really want to play too...攰到連朋友叫出街都唔出lu...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:25:03 | 顯示全部樓層
休息下啦...呀版主
micma 發表於 2010-8-29 00:17



   
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-29 00:30:53 | 顯示全部樓層
老婆岩岩生左,BB面有D黃
聽日可能要周圍搵醫院尺下同照燈
泥唔到..........圍有下次啦 ...
Manson 發表於 2010-8-29 00:23




boy or girl?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 16:52 , Processed in 0.036070 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表