找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: supercow

[請教] TAOC OR FE OR TAOC+FE

  [複製鏈接]
發表於 2010-9-13 12:41:17 | 顯示全部樓層
taoc AS-3二手價應在4.5 - 5K之間, DEPENDS ON CONDITION.

我搵到有黑色AS-3賣4.5K.  不過佢只有一隻...>_ ...
racewong 發表於 2010-9-13 12:38



    我都想要隻黑色as 3...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 12:46:24 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kingyan 於 2011-7-25 10:08 編輯

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-13 12:47:06 | 顯示全部樓層
好多高手買左taoc架唔夠一星期就賣
kingyan 發表於 2010-9-13 12:46



    放毒..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 13:05:46 | 顯示全部樓層
咁我係咪要拎兩雞野出黎買兩個FE架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 13:46:01 | 顯示全部樓層
咁我係咪要拎兩雞野出黎買兩個FE架?
racewong 發表於 2010-9-13 13:05



    如果budget唔係問題就唔洗考慮直上FE....no regret
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 13:48:15 | 顯示全部樓層
hmmmm...我仲可以有兩個月時間考慮. 玩o下手買兩個大陸架算x數...哈哈.

留番d錢黎up-grade 金仔.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-13 14:25:02 | 顯示全部樓層
其實我覺得AS架唔錯..中價貨比到你好實在的改善..只不過身痕, 想更上一層樓, 玩神級FE...最好當然係H02啦.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-13 14:25:34 | 顯示全部樓層
不過聽講TAOC加左價, ASR-3S 要去到1皮..唔知真定假.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 15:08:49 | 顯示全部樓層
FE架... 我出盡力都只可以買得起一隻. 唯有肉酸d.. 2隻TAOC 1隻FE用住先.. 最終極緊係想全FE架喇..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 15:36:15 | 顯示全部樓層
kachow都話無錢買FE? 咁我咪唔駛諗...>_<

都係大陸架o岩我style多D....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 16:03:17 | 顯示全部樓層
kachow都話無錢買FE? 咁我咪唔駛諗...>_<

都係大陸架o岩我style多D....
racewong 發表於 2010-9-13 15:36


架呢樣野真係好蝦人買. 投資既錢可大可小. 買個FE Master閒閒地都要3皮, 如果再上更加貴多1-2皮,但係一買左就可以用好耐. 亦都可以發揮到部機既潛能.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 16:30:26 | 顯示全部樓層
回復 27# supercow


都諗左換架~唔好再留戀係中級架上面~
佢幾好都好~好既程度始終都係中級level
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 17:22:51 | 顯示全部樓層
好在唔係毒我o者...哈哈
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 17:27:10 | 顯示全部樓層
好在唔係毒我o者...哈哈
racewong 發表於 2010-9-13 17:22



換埋FE架喇..將金仔隱藏既威力釋放埋出黎麻..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 17:34:41 | 顯示全部樓層
諗諗先...^^

成皮野一個架, 暫時未接受到...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-13 17:36:02 | 顯示全部樓層
10k is the entry model from fe only.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 17:56:36 | 顯示全部樓層
諗諗先...^^

成皮野一個架, 暫時未接受到...
racewong 發表於 2010-9-13 17:34


E12就唔好諗.. 尤其金仔件件都係重野. E12有限制. 一買就直上Master既H02.

同埋master reference隻架除左多兩支柱可以放重野外. 佢有個功能係E12無. 就係能夠將聲音由空氣傳到器材既諧震都消除埋. FE叫Resonator-Technologie, 而貴都係為左呢一度.


有興趣可以研一研: (要搵google翻譯做英文先得)
http://www.finite-elemente.de/extern/finite-resonator-handout.pdf
20090520173837.jpg
pa-hd-detail3.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 18:03:01 | 顯示全部樓層
你唔好再落毒啦...

我依D初級HI-FI友, 好容易受懷人唆擺.

快D返屋企, 睇多D警訊先...好驚!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 18:05:15 | 顯示全部樓層
你唔好再落毒啦...

我依D初級HI-FI友, 好容易受懷人唆擺.

快D返屋企, 睇多D警訊先...好驚!! ...
racewong 發表於 2010-9-13 18:03


如果E12..不如普通hifi架加cerabase算喇. 金仔CDP加cerabase又係改善得好好...我可以借你玩..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-13 18:12:26 | 顯示全部樓層
嘩...救命呀! 加州放毒! 仲要毒到借比我玩?!

我新屋攪掂晒後, 一定call你吸毒.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 10:19 , Processed in 0.041285 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表