taoc AS-3二手價應在4.5 - 5K之間, DEPENDS ON CONDITION. 我搵到有黑色AS-3賣4.5K. 不過佢只有一隻...>_ ... racewong 發表於 2010-9-13 12:38
使用道具 舉報
好多高手買左taoc架唔夠一星期就賣 kingyan 發表於 2010-9-13 12:46
咁我係咪要拎兩雞野出黎買兩個FE架? racewong 發表於 2010-9-13 13:05
kachow都話無錢買FE? 咁我咪唔駛諗...>_< 都係大陸架o岩我style多D.... racewong 發表於 2010-9-13 15:36
好在唔係毒我o者...哈哈 racewong 發表於 2010-9-13 17:22
諗諗先...^^ 成皮野一個架, 暫時未接受到... racewong 發表於 2010-9-13 17:34
你唔好再落毒啦... 我依D初級HI-FI友, 好容易受懷人唆擺. 快D返屋企, 睇多D警訊先...好驚!! ... racewong 發表於 2010-9-13 18:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 10:19 , Processed in 0.041285 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.