使用道具 舉報
H02? kingyan 發表於 2010-9-14 11:33
回復 kachow 咁快手~~ JanHau 發表於 2010-9-14 11:45
問過新款兩層水貨27K不過出曬貨我見到最後一隻不過比人訂左同我呢隻色一樣 ... kingyan 發表於 2010-9-14 12:26
回復 supercow fe架得2隻色,唔係木色就黑色~ 如果話同勁人個架唔同少少色~ 咁一定係呢隻la~ ... JanHau 發表於 2010-9-14 12:20
唔通係........ 佢 supercow 發表於 2010-9-14 12:17
我隻叫做舊款其實當兩個係例賣 我呢隻賣神線比你個肥哥哥有DISPLAY賣喎 ... kingyan 發表於 2010-9-14 12:46
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 17:27 , Processed in 0.048853 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.