找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: jj4044

[兩聲道及影音] jj4044 -- 長期HIFI新手影音見笑組合

  [複製鏈接]
發表於 2010-11-22 21:38:42 | 顯示全部樓層
大家好,剛發現這科林,很高興能O係度見番好多之前認識O既師兄
希望能夠在此認識更多新師兄,互 ...
jj4044 發表於 2010-9-27 00:01



    有無掛著我呀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-11-23 00:43:22 | 顯示全部樓層
Fairly
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-11-23 09:27:28 | 顯示全部樓層
DeepSea~~
咁遲sin入泥ar~:lol
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-11 21:57:39 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jj4044 於 2010-12-11 21:59 編輯

入冬見有點冬意,故換個暖聲底source轉轉口味聽下....

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-12 01:11:49 | 顯示全部樓層
恭喜又一套linn linn
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-23 01:18:23 | 顯示全部樓層
唔計器材 淨係望下地下隻聖杯都唔應該係P牌啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-23 14:34:33 | 顯示全部樓層
回復 26# camelblue


    你見小弟HIFI RACK又冇,POWER CORD又冇玩,什麼墊材都唔識玩......所以都係掛番個P牌好D,等D師兄見到都可以忍讓一下

都係不斷學習,不斷求進步啦........
共勉之....

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-23 15:06:03 | 顯示全部樓層
hihi...I'm an Akurate DS user also...
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-24 02:20:52 | 顯示全部樓層
回復  camelblue


    你見小弟HIFI RACK又冇,POWER CORD又冇玩,什麼墊材都唔識玩......所以都係掛番個 ...
jj4044 發表於 2010-12-23 14:34



     無錯 學習 要向你多學習 ......共勉之
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-6 00:58:24 | 顯示全部樓層
再升級後級......
正宗「換藥不換湯」!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-6 01:42:16 | 顯示全部樓層
又升級
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-1-6 01:46:15 | 顯示全部樓層
回復 31# eosteven
小弟呢d真係升o左都唔覺眼!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-1-6 01:50:00 | 顯示全部樓層
Akurate隻字咁醒神都唔覺眼?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-7 00:48:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jj4044 於 2011-2-7 00:51 編輯

分享睡房2ch組合

Transport: M-AUDIO Revolution 5.1 soundcard (coaxial out)
DAC: BEHRINGER SRC2496 (有word clock input的,歡迎各方師兄荼毒 )
PRE-AMP: NUFORCE HDP
POWER AMP: NUFORCE ICON AMP
SPEAKER: PIONEER S-A4SPT-VP (俗稱酒桶喇叭)

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 00:57:37 | 顯示全部樓層
仲有象棋喇叭墊

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 12:44:22 | 顯示全部樓層
仲有象棋喇叭墊
eosteven 發表於 2011-2-7 00:57

咁有冇話放隻'車'好, '馬'好定'炮'好聲啲先?
Nice setup.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 18:02:04 | 顯示全部樓層
分享睡房2ch組合

Transport: M-AUDIO Revolution 5.1 soundcard (coaxial out)
DAC: BEHRINGER S ...
jj4044 發表於 2011-2-7 00:48



慘•••••唔記得聽聽你房間組合!
不過都要謝謝你款侍小弟,等我見識吓一套經JJ兄認真調教既CAS組,
出黎聲音比我預期正好多,完全無數碼味道!
最開心就係家訪時JJ及Alain比左好多建議我,等我唔駛無從入手!
多謝哂!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 18:19:29 | 顯示全部樓層
慘•••••唔記得聽聽你房間組合!
不過都要謝謝你款侍小弟,等我見識吓一套經JJ兄認真調教既CAS組,
...
whoami 發表於 2011-2-26 18:02


whoami兄,很高興認識你,CAS係JJ兄強項,我呢d半筒水都冇。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 18:30:03 | 顯示全部樓層
whoami兄,很高興認識你,CAS係JJ兄強項,我呢d半筒水都冇。
masteralain 發表於 2011-2-26 18:19



Alain兄:
我都好happy可以認識你,有機會再岀來交流吓、吹吹波!
點呀?你今曰去旺角有無收獲呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-26 18:42:36 | 顯示全部樓層
Alain兄:
我都好happy可以認識你,有機會再岀來交流吓、吹吹波!
點呀?你今曰去旺角有無收獲呢? ...
whoami 發表於 2011-2-26 18:30



好阿!旺角收穫,有啊,多謝howin請我食下午茶!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 03:25 , Processed in 0.053799 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表