找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: ilccmcf

[CAS] 兔年最後一次開箱 (ASUS Xonar Essence One )

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2012-8-11 09:34:32 | 顯示全部樓層
toyotaae92 發表於 2012-8-11 09:20
Ching,小弟也剛購入Asus one dac,你果保係咩PC,可分亨下嗎?
Thanks!

我用Sony notebook 用晒 SSD HDD
Blu-Ray 燒碟機Set 做 1X

CD mapping rip 直接升做 32bit 192kHz wav

one 仔可以bitperfect 讀 32/192 wav 輸出
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-11 23:04:45 | 顯示全部樓層
本帖最後由 是嗎 於 2012-8-11 23:10 編輯
ilccmcf 發表於 2012-8-11 09:34
我用Sony notebook 用晒 SSD HDD
Blu-Ray 燒碟機Set 做 1X


請問係邊道先可以set 1x
我用itunes 好似無得教,你用邊個程式轉歌?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-11 23:55:40 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-8-11 09:34
我用Sony notebook 用晒 SSD HDD
Blu-Ray 燒碟機Set 做 1X

找到了,不過用1x 咪好耐
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-12 00:36:43 | 顯示全部樓層
是嗎 發表於 2012-8-11 23:55
找到了,不過用1x 咪好耐

隻碟幾多分鐘就用幾多分鐘。耐唔耐就見仁見智,因為想有一個完美既種,再耐D都值得。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-12 01:01:57 | 顯示全部樓層
請問可唔可以play DSD file 呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-12 07:40:53 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-8-12 00:36
隻碟幾多分鐘就用幾多分鐘。耐唔耐就見仁見智,因為想有一個完美既種,再耐D都值得。
...

我set 左1x之後,用itunes 轉都係唔得
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-12 09:18:57 | 顯示全部樓層
Hi c hing, I remember you are using c50. May I ask if there is a big diff in the DAC performance?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-12 11:53:12 | 顯示全部樓層
cvincent 發表於 2012-8-12 01:01
請問可唔可以play DSD file 呀?

用foobar 可以bitperfect 輸出
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-12 11:54:35 | 顯示全部樓層
是嗎 發表於 2012-8-12 07:40
我set 左1x之後,用itunes 轉都係唔得

我用sony software 轉歌的。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-12 12:02:40 | 顯示全部樓層
willip 發表於 2012-8-12 09:18
Hi c hing, I remember you are using c50. May I ask if there is a big diff in the DAC performance?

C50 基本上DAC 果套野同 one 仔係同一解碼

所以同是直出後級之後都唔會差。C50 因為有EQ 可以就返喇嘛既特性,聽起來來比較好。無EQ 就要換線換om來試了。覺有好處。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-27 12:00:16 | 顯示全部樓層
條PC 好正, 係味DIY? 隻AMP 有冇換OP?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-27 12:06:06 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-1-22 14:17
初試表現,十分甜美的聲底,不過唔係想像中想要既野。
同埋我未玩到ASIO , 有無高手可以教教我?謝謝
仲有 ...

ASIO 唔難, 但如果你有NAS 可以直出, 唔經PC 一定好聲, ASIO 你玩到再高都係比pc 的電玩番你
用nas 直出會靜好多, usb 過就ok
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-27 13:37:28 | 顯示全部樓層
ernestng 發表於 2012-12-27 12:06
ASIO 唔難, 但如果你有NAS 可以直出, 唔經PC 一定好聲, ASIO 你玩到再高都係比pc 的電玩番你
用nas 直出 ...

我已經無用Asus 了
不過用windows 8 經USB直接駁DAC 已經去到好可怕既地步。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-29 09:33:30 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-12-27 13:37
我已經無用Asus 了
不過用windows 8 經USB直接駁DAC 已經去到好可怕既地步。

咁你現用乜dac? thx.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-29 11:30:39 | 顯示全部樓層
rklpoon 發表於 2012-12-29 09:33
咁你現用乜dac? thx.

用前級老麥C50 直接解碼出後級
老麥C50 支援 32bit/192kHz bit perfect
而且少左 DAC 去前級個介面失真更加少
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 10:49 , Processed in 0.036076 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表