toyotaae92 發表於 2012-8-11 09:20 Ching,小弟也剛購入Asus one dac,你果保係咩PC,可分亨下嗎? Thanks!
使用道具 舉報
ilccmcf 發表於 2012-8-11 09:34 我用Sony notebook 用晒 SSD HDD Blu-Ray 燒碟機Set 做 1X
是嗎 發表於 2012-8-11 23:55 找到了,不過用1x 咪好耐
ilccmcf 發表於 2012-8-12 00:36 隻碟幾多分鐘就用幾多分鐘。耐唔耐就見仁見智,因為想有一個完美既種,再耐D都值得。 ...
cvincent 發表於 2012-8-12 01:01 請問可唔可以play DSD file 呀?
是嗎 發表於 2012-8-12 07:40 我set 左1x之後,用itunes 轉都係唔得
willip 發表於 2012-8-12 09:18 Hi c hing, I remember you are using c50. May I ask if there is a big diff in the DAC performance?
ilccmcf 發表於 2012-1-22 14:17 初試表現,十分甜美的聲底,不過唔係想像中想要既野。 同埋我未玩到ASIO , 有無高手可以教教我?謝謝 仲有 ...
ernestng 發表於 2012-12-27 12:06 ASIO 唔難, 但如果你有NAS 可以直出, 唔經PC 一定好聲, ASIO 你玩到再高都係比pc 的電玩番你 用nas 直出 ...
ilccmcf 發表於 2012-12-27 13:37 我已經無用Asus 了 不過用windows 8 經USB直接駁DAC 已經去到好可怕既地步。
rklpoon 發表於 2012-12-29 09:33 咁你現用乜dac? thx.
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 10:49 , Processed in 0.036076 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.