|
|
發表於 2010-10-1 10:04:33
|
顯示全部樓層
可以插埋後級嗎?
cyberken 發表於 2010-9-30 23:49 
1000VA 以上MODEL 可以, 而且系前級用的牛牛與AMP用的完全分開. 1000VA可完全提供晒比部AMP. 合共有4隻牛系裡面.
其實系選用中村前, 本打算買 ACCUPHASE 1210, 因有FRIEND用過同靚仔. 不過後來把CSE拿過去老友度AB. 一開聲就 . 所以當時無換. 在一年的尋找過程中, 有試過RUNNING SPRING, PPP, FURUTECH, CSE(自己個部), ISOTEK, SINE, PUREPOWER, HYDRA, NORDOST, KOJO. 還有後期的CHING介紹的LIGHTSPEED. 因不是每部都可以AB, 所以以上各部聽完都做了筆記記錄所有聽感. 而當聽完LIGHTSPEED 後就決定買中村. 其實中村系有次巧合地在AV SHOW聽過一個試聽會, 當時即試播中村, 並用儀器比較各部電源處理器使用後的噪音多少. 聽到後真系嚇暈 . 效果最好系中村的一部牛 加 一部拖板類的東西(聽說系比醫院的超聲波用的WOR.... ) 這個組合用儀器聽系靜到一D聲都無. 而系中村比PPP 環節中PPP被...... 散會後, 因見有部RUNNING SPRING 系度, 所以偷偷叫主持人試播. 同樣.... 但比PPP 好得多.
就系甘所以就心動了, 而跟手看到這網有網友推介LIGHTSPEED, 所以4圍做菠蘿釘, 最後系個FRIEND都玩過. 效果都幾好. 不過AUDIO部分始終吾夠SOLID. 見都試到無得試最後就買做中村. 但真系等到我暈. |
評分
-
3
查看全部評分
-
|