找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: canon.hk

[請教] 想買隻隔離牛

  [複製鏈接]
發表於 2010-10-1 00:31:18 | 顯示全部樓層
ps audio係唔係都有隻電源再生器呀
canon.hk 發表於 2010-10-1 00:24

PS Audio可能要買PPP, 如果呢個價位可能買中村牛+瀘波可能仲正!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-1 00:33:08 | 顯示全部樓層
PS Audio可能要買PPP, 如果呢個價位可能買中村牛+瀘波可能仲正!
jasonbiker 發表於 2010-10-1 00:31



    頭都大呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-1 00:35:06 | 顯示全部樓層
PS Audio可能要買PPP, 如果呢個價位可能買中村牛+瀘波可能仲正!
jasonbiker 發表於 2010-10-1 00:31



    其實中村係牛定瀘波呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 00:36:45 | 顯示全部樓層
頭都大呀
canon.hk 發表於 2010-10-1 00:33

有錢買點會頭大, 慢慢試吓先啦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 00:42:05 | 顯示全部樓層
友台經常舉辦隔離牛製作班,制作過程非常簡單,選料比較自由,價錢唔算貴,自己造又有成功感,不妨 ...
maner394 發表於 2010-9-30 23:57

我都報咗名...9號去,師兄你之前都做過嗎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-1 01:00:44 | 顯示全部樓層
有錢買點會頭大, 慢慢試吓先啦!
jasonbiker 發表於 2010-10-1 00:36



    就係冇乜錢至死,又冇得試
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 01:09:26 | 顯示全部樓層
就係冇乜錢至死,又冇得試
canon.hk 發表於 2010-10-1 01:00


ching,你試下同友台聯絡下睇下佢地重有無呢只牛在,佢地好多時都有部插左佢地d架生。比較下心裡有個底都得。
ckman ching都報左名9號去砌,佢地可以比你試下然後決定既!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-1 01:13:24 | 顯示全部樓層
ching,你試下同友台聯絡下睇下佢地重有無呢只牛在,佢地好多時都有部插左佢地d架生。比較下心裡有個底都 ...
ben13 發表於 2010-10-1 01:09



    上佢地公司試?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 01:15:39 | 顯示全部樓層
回復 28# canon.hk


    全中!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-1 01:16:47 | 顯示全部樓層
回復  canon.hk


    全中!
ben13 發表於 2010-10-1 01:15



    試下問問先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 02:30:28 | 顯示全部樓層
本帖最後由 maner394 於 2010-10-1 02:31 編輯
我都報咗名...9號去,師兄你之前都做過嗎?
ckman0302 發表於 2010-10-1 00:42



    上過一堂理論堂,覺得都好專業,又教授點試器材有冇反相,即場會試下有牛無牛分別,唔錯的經驗!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 03:16:39 | 顯示全部樓層
上過一堂理論堂,覺得都好專業,又教授點試器材有冇反相,即場會試下有牛無牛分別,唔錯的經驗! ...
maner394 發表於 2010-10-1 02:30

理論堂上咗...跟手我都做咗2條測試''正反相''線玩下,佢地教D野夠實用夠科學上堂氣氛都好好,冇老作架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 03:24:07 | 顯示全部樓層
理論堂上咗...跟手我都做咗2條測試''正反相''線玩下,佢地教D野夠實用夠科學上堂氣氛都好好,冇老作架{:5_4 ...
ckman0302 發表於 2010-10-1 03:16



    絕對同意.........不過測試''正反相''過程.....己經唔記得點玩 ,師兄可否 POST 測試''正反相''過程 上黎,等大家都得益.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 03:41:43 | 顯示全部樓層
比D時間我要遲下先得!...另外冇記錯之前76己經有師兄做咗正反相測試報告及所用方法....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 06:58:13 | 顯示全部樓層
其實中村係牛定瀘波呀
canon.hk 發表於 2010-10-1 00:35

我有借嚟用過, 兩隻一齊用係最正!
DSC_0705.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 08:00:51 | 顯示全部樓層
回復 35# jasonbiker


    jason....報到未
http://www.hiendy.com/forum/view ... p;extra=&page=1
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 09:37:24 | 顯示全部樓層
友台經常舉辦隔離牛製作班,制作過程非常簡單,選料比較自由,價錢唔算貴,自己造又有成功感,不妨 ...
maner394 發表於 2010-9-30 23:57

數年前小弟閑時都有做過. 買來祖國牛牛. 成本約3K左右喇. 後來牛牛送友人去也. 製作過程確是幾開心.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 10:04:33 | 顯示全部樓層
可以插埋後級嗎?
cyberken 發表於 2010-9-30 23:49


1000VA 以上MODEL 可以, 而且系前級用的牛牛與AMP用的完全分開. 1000VA可完全提供晒比部AMP. 合共有4隻牛系裡面.

其實系選用中村前, 本打算買 ACCUPHASE 1210, 因有FRIEND用過同靚仔. 不過後來把CSE拿過去老友度AB. 一開聲就 . 所以當時無換. 在一年的尋找過程中, 有試過RUNNING SPRING, PPP, FURUTECH, CSE(自己個部), ISOTEK, SINE, PUREPOWER, HYDRA, NORDOST, KOJO. 還有後期的CHING介紹的LIGHTSPEED. 因不是每部都可以AB, 所以以上各部聽完都做了筆記記錄所有聽感. 而當聽完LIGHTSPEED 後就決定買中村. 其實中村系有次巧合地在AV SHOW聽過一個試聽會, 當時即試播中村, 並用儀器比較各部電源處理器使用後的噪音多少. 聽到後真系嚇暈 . 效果最好系中村的一部牛 加 一部拖板類的東西(聽說系比醫院的超聲波用的WOR.... ) 這個組合用儀器聽系靜到一D聲都無. 而系中村比PPP 環節中PPP被......   散會後, 因見有部RUNNING SPRING 系度, 所以偷偷叫主持人試播. 同樣.... 但比PPP 好得多.
就系甘所以就心動了, 而跟手看到這網有網友推介LIGHTSPEED, 所以4圍做菠蘿釘, 最後系個FRIEND都玩過. 效果都幾好. 不過AUDIO部分始終吾夠SOLID. 見都試到無得試最後就買做中村. 但真系等到我暈.

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 10:07:27 | 顯示全部樓層
其實中村係牛定瀘波呀
canon.hk 發表於 2010-10-1 00:35



都有, 如果BUDGET吾多你可以叫的代理推介比你. 或者試CSE RG-100都可以.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-1 10:09:39 | 顯示全部樓層
我有借嚟用過, 兩隻一齊用係最正!
jasonbiker 發表於 2010-10-1 06:58


就系右手邊個部拖板了. 神奇.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 15:01 , Processed in 0.074476 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表