找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: BoB182

[分享] 家坊聽後感

[複製鏈接]
發表於 2012-2-28 16:24:29 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-2-28 16:13
掟我套機

甘重吾掟你套机落街
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 16:32:33 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-2-28 15:48
到我去你度呀

嚟我度睇默劇................
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 16:39:22 | 顯示全部樓層
ryanenen 發表於 2012-2-28 16:24
甘重吾掟你套机落街

你掟左先我跟住
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 17:03:48 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-2-28 16:39
你掟左先我跟住

齊齊掟la
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 17:31:57 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 17:39:04 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 16:32
嚟我度睇默劇................

連奪最佳電影、最佳男主角和最佳導演三項大獎: 星光夢裡人 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 17:47:51 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 16:32
嚟我度睇默劇................

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 18:23:37 | 顯示全部樓層
kleehkg 發表於 2012-2-28 17:47

50步笑100步,你好得我好多咩...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 18:39:08 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 18:23
50步笑100步,你好得我好多咩...........

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 19:17:37 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 18:23
50步笑100步,你好得我好多咩...........

又投訴?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-2-28 19:22:58 | 顯示全部樓層
蝦我碌實之消失的下下下半段, 最終回
終於到個大結局喇

重要禽晚果2個鐘頭裡面所有試嘅片, 全部我屋企都有.
係一個AB比較之下, 你話我重邊有心機再返屋企開機吖, 陰公!!!
玩完2個鐘之後梗係唔會俾朕嘆完就走啦,
再捉朕去食番2粒鐘飯, 其間梗係不斷發問偷番D師啦, 哈哈哈.

入完宮又偷完師緊要, 謝主龍恩先啦.
多謝朕俾左寶貴嘅4小時小弟學野, 釘橋.
又再一次證明Hiendy係好多高燒到傻傻地慨傻佬....Heheeee

重有呀皇上, 麻煩記得幫幫手留意下有咩啱我洗呀, 唔該哂.


PS: 係度另要唔開名多謝一位版主, 多謝你星期日幫我搞左3粒幾鐘.
依家終於可以發揮到佢真正實力, 好感動呀.
Thank You So Much ^^
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-2-28 19:26:02 | 顯示全部樓層
各位師兄唔洗急, 慢慢黎逐個掟
唔係我執唔切架
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 21:00:06 | 顯示全部樓層
本帖最後由 felixk 於 2012-2-28 21:00 編輯

皇上 也叫入宮 好在冇去 如果吾係我會 棄P入C 比佢杜
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 22:42:25 | 顯示全部樓層
嘅皇宮D聲真係,喺不大嘅空間下,之前完全無唸過,仍在
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 22:44:14 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-2-28 19:17
又投訴?

菩提本無樹, 明鏡亦非台,
從來未爆機, 何來又投訴!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 22:48:28 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 22:44
菩提本無樹, 明鏡亦非台,
從來未爆機, 何來又投訴!
    ...

福街....又傻多件..

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 22:50:05 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 22:44
菩提本無樹, 明鏡亦非台,
從來未爆機, 何來又投訴!
    ...

觀賞用

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-28 23:08:44 | 顯示全部樓層
粟米湯 發表於 2012-2-28 22:48
福街....又傻多件..

人嚟, 拖出去斬................
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-29 01:19:39 | 顯示全部樓層
hkp1196 發表於 2012-2-28 23:08
人嚟, 拖出去斬................

刀下留 j ...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-2-29 01:23:12 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-2-28 19:22
蝦我碌實之消失的下下下半段, 最終回
終於到個大結局喇

自殺係無人會可憐,,,抵死!   
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 18:33 , Processed in 0.036396 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表