找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: skyjack

[超低音喇叭] Set 十仔

[複製鏈接]
發表於 2012-3-6 14:02:11 | 顯示全部樓層
BoB182 發表於 2012-3-6 14:00
百百卦卦搭下咀先:
師兄可以講講你D器材係點擺位?或者影張相出黎大家研究下。
至於好聲(超低音)以我自 ...

痴得好!    1107222301e27eb61bbdfa5140.gif
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 14:21:37 | 顯示全部樓層
用娜姐演唱c10 she′s not me會比較易聽到低頻正唔正中!   
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 14:34:33 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-6 14:21
用娜姐演唱c10 she′s not me會比較易聽到低頻正唔正中!

我用4 Minutes
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 14:42:13 | 顯示全部樓層
如玩2隻十仔 + 長方形廳 (皇帝位喺廳中間)
最理想當然係1前1後,低頻會包得整個空間好密、正
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 14:45:25 | 顯示全部樓層
前幾日行過見到車用既防滑貼,買左幾張, 反正上次買左D黑石, 放上去再試下個效果 !!!

真係堅好多呀!!! 比上次試完再要減VOL 都得到咁既效果, 但係又唔震到玻璃了 !!! 100% 滿意了

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 14:50:18 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-3-6 14:45
前幾日行過見到車用既防滑貼,買左幾張, 反正上次買左D黑石, 放上去再試下個效果 !!!

真係堅好多呀!!! 比上 ...

最緊要自己微調口味...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 14:50:35 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-3-6 14:45
前幾日行過見到車用既防滑貼,買左幾張, 反正上次買左D黑石, 放上去再試下個效果 !!!

真係堅好多呀!!! 比上 ...

麻石底加防滑貼?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:29:08 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-6 14:50
最緊要自己微調口味...

家陣好似中左沖擊拳咁呀!!! 由前心口打到背脊, 坐位又向上推離晒心 !!!

我諗得BEN周仔先明白我感受 ~~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:31:04 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-6 14:50
麻石底加防滑貼?

係呀!!! 我隻E仔震起上黎真係好勁, 成隻都震, 就咁放麻石都推得郁, 個力度唔會差過KK !!!

不過KK個箱夠大... 頂得順
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:33:04 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-6 14:50
麻石底加防滑貼?

我攪掂埋個窗簾會再請你地來玩多次~~~~
今次可以試下2CH X 黑膠
2CH 應該會有驚喜比大家
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:35:51 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-3-6 15:33
我攪掂埋個窗簾會再請你地來玩多次~~~~
今次可以試下2CH X 黑膠
2CH 應該會有驚喜比大家 ...

好....
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:41:20 | 顯示全部樓層
ilccmcf 發表於 2012-3-6 15:29
家陣好似中左沖擊拳咁呀!!! 由前心口打到背脊, 坐位又向上推離晒心 !!!

我諗得BEN周仔先明白我感受 ~~~~ ...

如果將右後置隻E毛仔,平排另一隻E毛仔放埋係後中置下面(離牆8"),再將後中置掛起同一高度(唔用腳架),相信提升可達10~15%   
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:44:31 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-6 15:41
如果將右後置隻E毛仔,平排另一隻E毛仔放埋係後中置下面(離牆8"),再將後中置掛起同一高度(唔用腳架),相 ...

應該無問題 !!! 後中置可以放開D, 夠位放兩隻 !!!
等我得閑再試下,,,, 不過可能個FACE 又唔岩
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:49:59 | 顯示全部樓層
本帖最後由 qq1122yq 於 2012-3-6 15:57 編輯
ilccmcf 發表於 2012-3-6 15:44
應該無問題 !!! 後中置可以放開D, 夠位放兩隻 !!!
等我得閑再試下,,,, 不過可能個FACE 又唔岩 ...


backfire 2隻E毛仔phase應該都係0度最好,試渾晒其它度數感覺低頻會向上移(除270/315)!

唔好咪還原囉,又唔洗錢嘰...   
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 15:59:50 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-6 15:49
backfire 2隻E毛仔phase應該都係0度最好,試渾晒其它度數感覺低頻會向上移(除270/315)!

唔好咪還原囉, ...

唔好咪還原囉,又唔洗錢嘰...


呢句好!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 16:11:59 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-6 15:59
唔好咪還原囉,又唔洗錢嘰...

我喱d狗經訓練,將碌郵筒搬左搬右幾廿次都係咁....要担要抬隨時call我(搵耶穌)!   
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 16:13:07 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-6 15:59
唔好咪還原囉,又唔洗錢嘰...

就係因為呢句先有 sk2 既存在
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 16:14:46 | 顯示全部樓層
benson26 發表於 2012-3-6 16:13
就係因為呢句先有 sk2 既存在

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 16:24:37 | 顯示全部樓層
benson26 發表於 2012-3-6 16:13
就係因為呢句先有 sk2 既存在

點解耶穌會安排我過馬交自殺!   
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-6 16:31:09 | 顯示全部樓層
Q姐快D買
Q姐快D買
Q姐快D買
Q姐快D買
Q姐快D買
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 04:29 , Processed in 0.055763 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表