找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: Dico

[合併擴音機] 想換機升級,但預算又唔多。

[複製鏈接]
發表於 2012-3-12 23:55:35 | 顯示全部樓層
beemixbee 發表於 2012-3-12 23:19
各位師兄小弟塔單問下,anthem 300係咪只能玩7.1,因為小弟近排都諗緊換機,但係我想玩9.2加後級,謝謝 ...

YES
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 00:32:40 | 顯示全部樓層
oh...冇我份
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 07:37:18 | 顯示全部樓層
anthem300,個arc係做得好好
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-14 02:43:40 | 顯示全部樓層
各位師兄!如果Pioneer VSX-LX55 + BDP-LX55又點睇,因今日有空走咗轉旺角友X大厦,個Sales話晒都係日本機又石英會好夾D,加埋都係1皮左右好低玩,唔知各位師兄有咩睇法?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 08:51:13 | 顯示全部樓層
Anthem  x 6
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 10:34:55 | 顯示全部樓層
Dico 發表於 2012-3-14 02:43
各位師兄!如果Pioneer VSX-LX55 + BDP-LX55又點睇,因今日有空走咗轉旺角友X大厦,個Sales話晒都係日本機 ...

師兄, 如果budget 吾多,可以考慮二手市場,
有d岩岩轉款既日本av amp, 其實好抵玩, 好似 onkyo, denon, pioneer
Anthem 係吾錯選擇, 但如因budget所限, 只能入anthem 300入門机, power 輸出細
就有可能推吾好d喇叭,尤其是推效率低既喇叭,
免強推大channel balance 同vol 谷音壓, 只會出惡声兼失真
重有欧州机通常無日本仔机甘多設備, functions, hdmi input/output又少,
hdmi handshake bugs之類都係比日本仔机麻煩.
如果你新入手, 建議入手易玩d機种.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 10:46:20 | 顯示全部樓層
Dico 發表於 2012-3-12 14:41
大約$10000-13000,因仲要預錢搵TV &十仔。

師兄...咁你已經有喇叭定要預錢買喇叭? 因為如果你用 AV Amp 推喇叭...又要考慮功率同夾聲問題...最好一齊考慮...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 11:32:52 | 顯示全部樓層
brkkh 發表於 2012-3-14 10:49
其實anthem 300推力唔差的, 唔好因為佢spec寫佢得90w而睇少佢
我試過用300推5隻b&w中後置 (前置由合併bypas ...

我都聽過的確冇腳軟喎
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-14 11:40:14 | 顯示全部樓層
二手市場通常喺邊處搵機?師兄們可否提供吓網址或地址,Thx....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-14 12:00:25 | 顯示全部樓層
喇叭就已有,想升級十仔唧,師兄們見你哋無提先鋒LX55+LX55會唔唔你哋覺得麻麻地。
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 12:06:48 | 顯示全部樓層
Dico 發表於 2012-3-14 11:40
二手市場通常喺邊處搵機?師兄們可否提供吓網址或地址,Thx....

試下 review33或者各av forums 都有二手買賣,
你要自己去showrooms或朋友到聽下心儀既av amp, 岩自己口味再做下功課,
check 下價先落手二手市場.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 12:08:48 | 顯示全部樓層
Dico 發表於 2012-3-14 12:00
喇叭就已有,想升級十仔唧,師兄們見你哋無提先鋒LX55+LX55會唔唔你哋覺得麻麻地。 ...

個人口味啦,每個人要求同喜好都唔同,師兄們都係比意見,最好係自己去試聽,睇吓邊樣啱自己口味.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 12:12:10 | 顯示全部樓層
Dico 發表於 2012-3-14 12:00
喇叭就已有,想升級十仔唧,師兄們見你哋無提先鋒LX55+LX55會唔唔你哋覺得麻麻地。 ...

先鋒LX55未聽过, 以前LX81, 71就聽过. pioneer av amp走分柝力, 声底薄d.
BDP LX55 , 性價比高, 屬入門至中階机到, 都吾錯.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 12:36:27 | 顯示全部樓層
KITCHAN 發表於 2012-3-14 11:32
我都聽過的確冇腳軟喎

power 吾夠力, 吾係脚軟, 係喇叭叫, 燥底. 如果大場面, 係音場亂, 全部抄埋一堆掟比你食. 吾係話anthem 300 一定吾夠力. 但入門机以貨就價, 電源供應果到比普通料己令all channels power output好易哀減.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 12:45:51 | 顯示全部樓層
二手Onkyo876 906 都ok好力,中高音吾錯,唯獨低音散慢無乜控制力,呢樣就肯定anthem好啲
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 12:47:10 | 顯示全部樓層
Dico 發表於 2012-3-14 12:00
喇叭就已有,想升級十仔唧,師兄們見你哋無提先鋒LX55+LX55會唔唔你哋覺得麻麻地。 ...

用緊邊隻喇叭?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 14:14:22 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-3-14 12:45
二手Onkyo876 906 都ok好力,中高音吾錯,唯獨低音散慢無乜控制力,呢樣就肯定anthem好啲 ...

又吾使用上幾代onkyo. Onkyo 3007 二手大約 $7500, 再新d onkyo 3008 , 3D 都係$9500 成交.
3007, 3008 声底同低频控制方面比876, 906 優勝. power 輸出一定比anthem 300 好.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 14:36:51 | 顯示全部樓層
ryanenen 發表於 2012-3-14 14:14
又吾使用上幾代onkyo. Onkyo 3007 二手大約 $7500, 再新d onkyo 3008 , 3D 都係$9500 成交.
3007, 3008  ...

邊部好力要試過先知,3007未必好力好多,主要睇喇叭易吾易推
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 14:39:31 | 顯示全部樓層
claero 發表於 2012-3-14 14:36
邊部好力要試過先知,3007未必好力好多,主要睇喇叭易吾易推

klipsch 易推la, 甘你估anthem 300 推klipsch 好声d 定onkyo 3007 推好声d?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-14 15:14:26 | 顯示全部樓層

想換機升級,但預算又唔多。

但O記3系定位又高過300喎
至於amp係要夾喇叭黎配合既
好唔好聲又另一個問題鳥



- 發送自我的 iPhone 大板凳應用

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 14:13 , Processed in 0.041423 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表