找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: rklpoon

[BD播放機] 今時今日,慳得一蚊得—蚊

[複製鏈接]
發表於 2012-3-24 21:59:31 | 顯示全部樓層
點解個個師兄換機好似換衫甘ga.................... 又劍橋  
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 22:07:58 | 顯示全部樓層
想請教各c兄  小弟用9600 真的會差很遠?分別在那裡?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 22:19:02 | 顯示全部樓層

今時今日,慳得一蚊得—蚊

呢個問題一定要問朱賓版主,
佢正正係由9600轉751 ^^

tfortest 發表於 2012-3-24 22:07
想請教各c兄  小弟用9600 真的會差很遠?分別在那裡?


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 22:32:52 | 顯示全部樓層
好機難求
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 22:33:44 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-24 16:55
全新街價而家幾多$?

心癢癢嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 23:20:44 | 顯示全部樓層
MarkMak 發表於 2012-3-24 22:33
心癢癢嗎

kk癢d...
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 23:28:14 | 顯示全部樓層
tfortest 發表於 2012-3-24 22:07
想請教各c兄  小弟用9600 真的會差很遠?分別在那裡?

畫面—751 調校仔細D,可以用盡粒QDEO
聲—未試得真,暫時聽厚聲過9600,細節較多,環繞兩部都比Oppo 93好
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-24 23:40:03 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-24 23:20
kk癢d...

403816_274031125984337_232912020096248_689037_1852130870_n.jpg

痕好難忍呀,心痕更甚,快D SMK la
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 00:08:02 | 顯示全部樓層
MarkMak 發表於 2012-3-24 23:40
痕好難忍呀,心痕更甚,快D SMK la

我有SM護體!   
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 00:09:33 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2012-3-24 23:28
畫面—751 調校仔細D,可以用盡粒QDEO
聲—未試得真,暫時聽厚聲過9600,細節較多,環繞兩部都比Oppo 93好 ...

賓兄信你啦,回來後再向你請教,希望到時KK有貨到,等到冇晒引!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 00:13:06 | 顯示全部樓層
Peter6L6GC 發表於 2012-3-24 17:39
恭喜師兄買到心頭好,又慳到$。
其實睇完PEPSI佬D劇毒介紹,好鬼身痕
不過想慳D,所以買OPPO93算{ ...

我都考慮過買93慳d錢,但751岩口味多d,另oppo update 新firmware有隱憂(751遲d可能都會),所以勒緊褲頭買751,而且二手机平左d,他日放出去成本平d(雖然机會不大,因非玩家型,舊BDP都用了有三年,用HTPC play BDMV setup較繁-轉display resolution有時要攪一大餐先開到場,751較方面,質數高d,所以入手).
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 00:19:01 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-25 00:08
我有SM護體!

你要好似宇宙大帝甘,要三合一休(SMK)先無敵

B000EHS6NW_09_LZZZZZZZ.jpg

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 00:31:13 | 顯示全部樓層
Harry5 發表於 2012-3-25 00:09
賓兄信你啦,回來後再向你請教,希望到時KK有貨到,等到冇晒引!

你好似用緊93?
請教又唔敢當, 交流下啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 00:57:40 | 顯示全部樓層

Re: 今時今日,慳得一蚊得—蚊

本帖最後由 rklpoon 於 2012-3-25 01:00 編輯

新机上架,無位焗住要机疊机,用四隻大象棋墊高,等部Anthem散熱好d. 但好似751後面机底重暖/熱d?

出TV播BDMV-量子殺机開頭,亞几達森林及BR Disc-忍者刺客囚室,畫面因著燈睇TV,不能作準,聲音就秒殺舊樂聲BDP-55及HTPC(內附$1,900華碩Xonat 1.3 HDAV 音效咭),連我呢d木耳都聽到,部amp開細2db/度,動態聲壓已較之前為大,d聲埋身好多(估計好在無揀93,唔係應該會重行d,大重口味老人家頂唔順),分析力環繞聲更佳.之前比併會已有詳細評論,不用多講. 加相:-


uploadfromtaptalk1332608221510.jpg
uploadfromtaptalk1332608291524.jpg
uploadfromtaptalk1332608310174.jpg
uploadfromtaptalk1332608331836.jpg


- 发送自我的 Nexus S 大板凳android版
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 01:03:01 | 顯示全部樓層
Harry5 發表於 2012-3-24 18:50
離港幾曰,版主又換,師兄又換,751真係敢大摩力?我都想換呀!

換la,換la.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 01:04:44 | 顯示全部樓層
rklpoon 發表於 2012-3-25 00:57
新机上架,無位焗住要机疊机,用四隻大象棋墊高,等部Anthem散熱好d. 但好似751後面机底重暖/熱d?

出TV播BDMV ...

So, It is worth to buy la.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-25 01:07:32 | 顯示全部樓層
個個都換
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 01:07:34 | 顯示全部樓層
bmb_hd 發表於 2012-3-24 19:23
公起升級
不過好似平好少

都有成8%,慳得—蚊得一蚊呀,重易d入宮.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 01:10:17 | 顯示全部樓層
randyma 發表於 2012-3-25 01:04
So, It is worth to buy la.

Yes.係肉赤d gei. 一鋪用盡全年budget鳥.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-25 01:12:14 | 顯示全部樓層
timmywan 發表於 2012-3-25 01:07
個個都換

唔爭在你都換埋一份.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 01:57 , Processed in 0.052623 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表