Jameskyc 發表於 2012-7-2 17:59 看到馬場, 駿景園 同御龍山, 應該係沙田。
使用道具 舉報
LEGO 發表於 2012-7-2 23:59 好似係碧X一帶?
Kelvin11 發表於 2012-7-3 00:11 Lego師兄咁清楚? 沙田友? 無錯,係沙田馬場對岸的三個屋苑之一。 ...
LEGO 發表於 2012-7-3 07:52 算係,馬鞍山之友。
Kelvin11 發表於 2012-7-3 10:39 LEGO兄用上全套naim.
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
Kelvin11 發表於 2012-7-2 09:48 窗簾的背後
ncwah 發表於 2012-7-5 20:26 師兄係咪住 X濤花園呢
Kelvin11 發表於 2012-7-6 00:28 差唔多啦,X濤旁邊。
查看全部評分
lovelife530
minicam
simontong
cth6996
Kelvin11 發表於 2012-10-7 11:09 添置了一些器材, 又從新執下位置. 我的小音樂廳
Kelvin11 發表於 2012-10-7 11:09 添置了一些器材, 又重新執下位置. 我的小小音樂廳
cth6996 發表於 2012-10-7 13:04 件件都係重型武器
Kelvin11 發表於 2012-10-7 14:13 件件都係入門級罷了.
pl96 發表於 2012-10-7 13:26 唔通係賓景?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 14:12 , Processed in 0.037988 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.