使用道具 舉報
I also live in TKO. alhw845 發表於 2010-11-25 20:30
今日蛇去聽ATC頂班, 好掂 Fatchoy 發表於 2010-12-20 11:18 PM
今日聽呢套, 好X掂 動態非凡, 1:1 高度還原, 質感一流, 要關機三天+洗腦 ... Fatchoy 發表於 2010-12-15 23:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 10:50 , Processed in 0.062502 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.