找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: supercow

[流行曲] 靚碟推介:張靚穎-傾聽現場專輯

[複製鏈接]
發表於 2012-8-6 23:22:53 | 顯示全部樓層
我就覺以中國人黎講,佢唱英文歌係我聽過最好!完全冇普通話捲利發音,唔知仲以為係鬼婆唱添
嗰隻南海姑娘唱出與眾不同韻味,絕對比我最鍾意陳潔麗唱嘅feel難分高下
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-8 13:13:23 | 顯示全部樓層
Law記 發表於 2012-8-6 23:22
我就覺以中國人黎講,佢唱英文歌係我聽過最好!完全冇普通話捲利發音,唔知仲以為係鬼婆唱添
嗰隻 ...

佢唱英文歌D喉音正到飛起呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-8 15:30:29 | 顯示全部樓層
ncwah 發表於 2012-8-8 13:13
佢唱英文歌D喉音正到飛起呀

係呀, 係呀!
得意嘅係佢把聲唱英文歌時帶d磁性, 但聽聞佢唱海豚聲又好勁喎! 可能咁正正表示佢唱功真係非常好
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-8 15:33:48 | 顯示全部樓層
Law記 發表於 2012-8-8 15:30
係呀, 係呀!  
得意嘅係佢把聲唱英文歌時帶d磁性, 但聽聞佢唱海豚聲又好勁喎! 可能咁正正表示佢 ...

絕對認同
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-9 02:22:05 | 顯示全部樓層
入左!
正!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-19 14:24:01 | 顯示全部樓層
Also bought it very good
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-19 17:28:07 | 顯示全部樓層
佢唱英文歌真係無得頂
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-19 18:51:12 | 顯示全部樓層
超牛兄仲有冇其他張小姐嘅碟介紹?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-20 10:32:28 | 顯示全部樓層
天下無雙 is my all time favorite!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-8 21:58:19 | 顯示全部樓層
第八首就是對海豚聲愛好者作回應。靚絕!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-8 22:40:49 | 顯示全部樓層
我比较钟意第五首“好不容易”有冇留意到哦!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-12 01:11:34 | 顯示全部樓層
That's great, I have to buy it immediately.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-9-17 22:22:57 | 顯示全部樓層
宜家聽緊第五首,超正!最近響我屋企播放率極高
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-17 13:03:04 | 顯示全部樓層
佢仲有出藍光碟的, 聲畫都好正架!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-17 13:37:09 | 顯示全部樓層
hataceo 發表於 2012-10-17 13:03
佢仲有出藍光碟的, 聲畫都好正架!!

邊樹有得買?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-10-18 23:14:14 | 顯示全部樓層
畫皮那首歌?詞曲區佳。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 17:41 , Processed in 0.068065 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表