使用道具 舉報
Law記 發表於 2012-8-6 23:22 我就覺以中國人黎講,佢唱英文歌係我聽過最好!完全冇普通話捲利發音,唔知仲以為係鬼婆唱添 嗰隻 ...
ncwah 發表於 2012-8-8 13:13 佢唱英文歌D喉音正到飛起呀
Law記 發表於 2012-8-8 15:30 係呀, 係呀! 得意嘅係佢把聲唱英文歌時帶d磁性, 但聽聞佢唱海豚聲又好勁喎! 可能咁正正表示佢 ...
hataceo 發表於 2012-10-17 13:03 佢仲有出藍光碟的, 聲畫都好正架!!
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 17:41 , Processed in 0.068065 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.