找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: mpv

[電源線] 當高手與上高手 -Shunyata Anaconda vs Stealth Dream Wall

[複製鏈接]
發表於 2013-1-21 22:15:44 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 22:04
問咗MBL同好會C兄試過....表現在本身系統不太夾...相對不夠細緻順滑....家下極度後悔放走TheOne ...

哈哈! 又要平又要平順細緻?! 邊有咁多平靚正呀?!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-21 22:25:42 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-1-21 22:15
哈哈! 又要平又要平順細緻?! 邊有咁多平靚正呀?!

咁比多少少問安X兄弟幫手有咩選擇呢?   想搵G5Ruby Hill...可惜冇有放二手.....Entreq 叉輪箸又太貴...好多人話夾BMI.....唔知版主大大有冇試過?
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-21 23:11:48 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 21:56
PM凸.....

PM me please, thanks
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-21 23:54:57 | 顯示全部樓層
ok102006 發表於 2013-1-21 23:11
PM me please, thanks

PMed.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-22 09:12:43 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 21:56
PM凸.....

可唔可以pm埋比我呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-22 10:28:32 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 22:25
咁比多少少問安X兄弟幫手有咩選擇呢?   想搵G5Ruby Hill...可惜冇有放二手.....Entreq 叉輪箸又 ...

你用k-03, 有無加clock?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-22 11:28:40 | 顯示全部樓層
咪又係比你毒我由OCX轉Trinity囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-22 11:52:20 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 22:04
問咗MBL同好會C兄試過....表現在本身系統不太夾...相對不夠細緻順滑....家下極度後悔放走TheOne ...

I suggest you try try Stage III Zyklop or Minotaur
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-22 16:22:58 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-22 11:28
咪又係比你毒我由OCX轉Trinity囉

由OCX轉Trinity,師兄,係點ga?可否分享一下毒下小弟
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-22 16:54:24 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 13:44
器材不濟...只有合併amp....

之前試過Dream V10 Power, 反覺Wall較適合自己系統.... ...

請問一下power 同wall 聽感上的分別如何?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-22 22:50:42 | 顯示全部樓層
sealteam4 發表於 2013-1-22 16:22
由OCX轉Trinity,師兄,係點ga?可否分享一下毒下小弟

立體感顯注提升,每件樂器聲都精準了不小....但對鐘線的取向要求也相對敏感...自己都尋覓緊DC電源的玩法,好似話背景更靜.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-22 22:55:50 | 顯示全部樓層
t1174 發表於 2013-1-22 16:54
請問一下power 同wall 聽感上的分別如何?

Wall比較通透,彈跳力及節拍感强d.....坊間都係digital最多人玩......
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-22 22:59:09 | 顯示全部樓層
Thx, 但有點意外
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-23 00:25:04 | 顯示全部樓層
musicolic 發表於 2013-1-22 11:52
I suggest you try try Stage III Zyklop or Minotaur

請問Stage III Zyklop or Minotaur幾錢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-23 07:42:55 | 顯示全部樓層
musicolic 發表於 2013-1-22 11:52
I suggest you try try Stage III Zyklop or Minotaur

StageIII對我唔太熟識...請問其取向特性,Thanks
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-23 07:49:47 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-23 07:42
StageIII對我唔太熟識...請問其取向特性,Thanks

之前king sir帶左條Zyklop pc, ball sir帶左對gyphon ic黎我屋企玩. 毒到爆! 但又毒到爆, 所以我都未打算出報告!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-23 23:42:47 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-21 21:25
己經用曬2013年道筆直.....鎗王版主有冇DIY散線推介比K03用....想要有密度,平均既取向....愈平愈好{:5_12 ...

樓主不防試條西門大師DIY 既"人都顛" PC插CD....  小弟試過後已身陷其中不能自拔...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-24 00:11:18 | 顯示全部樓層
wslam 發表於 2013-1-23 23:42
樓主不防試條西門大師DIY 既"人都顛" PC插CD....  小弟試過後已身陷其中不能自拔... ...

"人都顛"......聽個名好似好貴喎 ..自己有3條DIY線.....問題是冇二手市場...自己過唔到心理關口.....亦可能錯過好多好嘢......
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-24 10:06:44 | 顯示全部樓層
mpv 發表於 2013-1-24 00:11
"人都顛"......聽個名好似好貴喎 ..自己有3條DIY線.....問題是冇二手市場...自己過唔到心理關口 ...

DIY 線係有風險..但去到呢個級數應該唔會再諗放售. 由呢條線行頭,可以撐起整個系統. 唔洗咁頭痕成日換來換去...
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-24 10:31:16 | 顯示全部樓層
racewong 發表於 2013-1-23 07:49
之前king sir帶左條Zyklop pc, ball sir帶左對gyphon ic黎我屋企玩. 毒到爆! 但又毒到爆, 所以我都未打算 ...

Race 兄,
我一早都話Gyphon好堅架啦!

快啲出包膠啦!好心急呀!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 06:11 , Processed in 0.230886 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表