使用道具 舉報
回復 cowboy I have the same case as you before. CSE & hand-with-hand US plug. Without CSE, bass ... april 發表於 2010-12-13 15:50
有機會我都會試下中村牛 cowboy 發表於 2010-12-13 05:29
你就好喇, 獨立電搞掂. 我一直都系用獨立電, 但D BASS 都仍然好亂...... ...反而試過自己比較獨 ... 印度廚皇 發表於 2010-12-13 23:09
You need to get a "cow" otherwise you can not be COWBOY. So where is part ... skiisfun 發表於 2010-12-13 21:19
回復 印度廚皇 低音散亂有很多原因, 地方, acoustic treatment, 喇叭位置, 後級控制力, 接線 ..... ... 7500martin 發表於 2010-12-13 23:21
印度兄你用咩器材?有無相看看,讓各高手看看研究研究 買隻中村牛都唔平啦,攪獨立電應該平d{:5 ... cowboy 發表於 2010-12-13 23:24
回復 印度廚皇 印度兄原來電己玩得好盡, 應該玲靜度己好高, 電真係無物可再上了 ... april 發表於 2010-12-14 00:17
其實電吾系淨系靜. 最好的地方系好電的聲音密度會提高好多.. 印度廚皇 發表於 2010-12-14 00:20
暫時這個試法系最IMPRESS的 印度廚皇 發表於 2010-12-14 00:18
咁哩個試法係點用法架? sky176 發表於 2010-12-14 00:29
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 10:17 , Processed in 0.047272 second(s), 12 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.