找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: cowboy

[分享] 我的經驗一:放棄牛牛

  [複製鏈接]
發表於 2010-12-13 15:50:15 | 顯示全部樓層
回復 19# cowboy


I have the same case as you before.

CSE & hand-with-hand US plug. Without CSE, bass loss a bit

Then install 獨立電, bass will come back and even much better. Also, improve in every aspect.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-13 16:36:07 | 顯示全部樓層
回復  cowboy


I have the same case as you before.

CSE & hand-with-hand US plug. Without CSE, bass ...
april 發表於 2010-12-13 15:50


4月兄原來裝了獨立電
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-13 21:19:27 | 顯示全部樓層
有機會我都會試下中村牛
cowboy 發表於 2010-12-13 05:29


You need to get a "cow" otherwise you can not be COWBOY.      

So where is part 2?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-13 22:54:38 | 顯示全部樓層
回復 22# cowboy


    獨立電雖然平平地, 但效用幾高架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-13 23:09:25 | 顯示全部樓層
本帖最後由 印度廚皇 於 2010-12-13 23:10 編輯
回復  cowboy


I have the same case as you before.

CSE & hand-with-hand US plug. Without CSE, bass ...
april 發表於 2010-12-13 15:50


你就好喇, 獨立電搞掂. 我一直都系用獨立電, 但D BASS 都仍然好亂...... ...反而試過自己比較獨吾獨立電插牛D效果都差不多! 所以下次搬屋我應該吾會再拉獨電了. 甘省好多!!
如果最好就系乜L都吾洗加而又有以家既效果....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-13 23:21:43 | 顯示全部樓層
回復 25# 印度廚皇


    低音散亂有很多原因, 地方, acoustic treatment, 喇叭位置, 後級控制力, 接線 ......... 千絲萬縷, 還是攪清楚好!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-13 23:24:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 cowboy 於 2010-12-13 23:32 編輯
你就好喇, 獨立電搞掂. 我一直都系用獨立電, 但D BASS 都仍然好亂...... ...反而試過自己比較獨 ...
印度廚皇 發表於 2010-12-13 23:09


印度兄你用咩器材?有無相看看,讓各高手看看研究研究
買隻中村牛都唔平啦,攪獨立電應該平d
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-13 23:25:46 | 顯示全部樓層
You need to get a "cow" otherwise you can not be COWBOY.      

So where is part ...
skiisfun 發表於 2010-12-13 21:19


好快好快
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-13 23:43:10 | 顯示全部樓層
cowboy寫得好有心機,讚
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:03:51 | 顯示全部樓層
回復  印度廚皇


    低音散亂有很多原因, 地方, acoustic treatment, 喇叭位置, 後級控制力, 接線 ..... ...
7500martin 發表於 2010-12-13 23:21


搞清楚好耐了. 系我個CASE整下電的改進最大.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:09:47 | 顯示全部樓層
本帖最後由 april 於 2010-12-14 00:14 編輯

回復 25# 印度廚皇


我一次過桉2條獨立電, 一條 source, 一條 AMP, 加埋應該係CSE牛牛十分一價錢. 試得過的

再用理 GTX,

唔打唔撞中乍

不過直插牆牛也賣埋, 化算

低頻學師兄講, 都好多因素
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:11:14 | 顯示全部樓層
印度兄你用咩器材?有無相看看,讓各高手看看研究研究
買隻中村牛都唔平啦,攪獨立電應該平d{:5 ...
cowboy 發表於 2010-12-13 23:24


搞專電一定要搞得好好, 我本來系裝修時拍了照片, 但最後吾見左部手機, 所以LOST 晒.  搞個箱, 4組電(2種線), 用銅管, 牆插, 工錢...等等用左我差不多多35XXX.
呢個系我個SETUP.

http://www.hiendy.com/forum/view ... p;extra=&page=3
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:17:55 | 顯示全部樓層
回復 32# 印度廚皇


    印度兄原來電己玩得好盡, 應該玲靜度己好高, 電真係無物可再上了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:18:31 | 顯示全部樓層
回復 31# april

底頻呢個問題玩左我10年...本來我都吾信系這個原因, 但最後比高人朋友用一個好科學好TECHNIQUE的方法教左我. (他計左條數比我看, 當然我吾知他講乜L野喇....HAHA但it works!! ) 暫時這個試法系最IMPRESS的.
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:20:14 | 顯示全部樓層
回復  印度廚皇


    印度兄原來電己玩得好盡, 應該玲靜度己好高, 電真係無物可再上了  ...
april 發表於 2010-12-14 00:17

其實電吾系淨系靜. 最好的地方系好電的聲音密度會提高好多..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:21:18 | 顯示全部樓層
回復 34# 印度廚皇


    formula? 空間長度? 比例

有請師兄指點
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:23:50 | 顯示全部樓層
回復 36# april


    吾幾得喇(好深.... ), 吾系RA野, 系D 電的hamonics 既算法
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:29:14 | 顯示全部樓層
其實電吾系淨系靜. 最好的地方系好電的聲音密度會提高好多..
印度廚皇 發表於 2010-12-14 00:20



    係呀, 搞來搞去,我都覺電對聲音密度影響最大
   師兄咁有心得,可否和我們這些小輩分享下呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:29:32 | 顯示全部樓層
暫時這個試法系最IMPRESS的
印度廚皇 發表於 2010-12-14 00:18



    咁哩個試法係點用法架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 00:36:21 | 顯示全部樓層
咁哩個試法係點用法架?
sky176 發表於 2010-12-14 00:29


心得吾感講. 這個是COW 兄的POST. 所以吾寫太多喇. 可以看看我之前的POST.
http://www.hiendy.com/forum/viewthread.php?tid=3239
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-22 10:17 , Processed in 0.047272 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表