沒有甲乙比較,所以答唔到您......只係知道一樣係咁好聽.... 同埋新款售價係舊款o既125%..... ... jj4044 發表於 2011-1-24 00:14
使用道具 舉報
師兄也不用這樣灰,舊款akurate ds現在還很有二手價值....你見r33從來都未o係二手區見過....證明很少用家 ... jj4044 發表於 2011-1-24 00:12
什麼125%~~成9萬幾?是否算錯左? yauyau 發表於 2011-1-24 00:37
您真係有心的話,二手35K已經買到 jj4044 發表於 2011-1-24 00:03
咁前後級係咪每部都係5萬幾?? francis_leung21 發表於 2011-1-24 02:04
咁又ok wo...前後級都係十萬...中級機... francis_leung21 發表於 2011-1-24 21:42
令你毒發身亡 francis_leung21 發表於 2011-1-25 00:04
Linn Klimax DS (Black) raywan 發表於 2011-3-5 11:50
這張照片曾在某個問題網站見過.....小心小心!!! fdk 發表於 2011-3-9 18:25
我肯定相中呢部KDS係raywan本人的......只係某人曾盜用其相片的 jj4044 發表於 2011-3-9 18:40
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 05:20 , Processed in 0.046417 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.