找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: sk555

[喇叭] QUAD 同好會

[複製鏈接]
發表於 2010-6-29 20:29:02 | 顯示全部樓層
我黎啦!come on baby...
qq1122yq 發表於 2010-6-29 20:13



    {:5_108:} {:5_110:} {:5_118:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 20:53:58 | 顯示全部樓層
好耐無見到珍妹同雄哥既一唱一和 {:5_190:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:09:16 | 顯示全部樓層
Welcome qq ~ {:5_176:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:32:21 | 顯示全部樓層
Hi Hi 各C Hing 新仔Ken Tsang 報到:D
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:41:14 | 顯示全部樓層
claero報到
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:47:27 | 顯示全部樓層
Hi Hi 各C Hing 新仔Ken Tsang 報到
kentsang 發表於 2010-6-29 21:32



    Welcome wor 麥當勞叔叔..........{:5_200:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:48:09 | 顯示全部樓層
claero報到
claero 發表於 2010-6-29 21:41



    利奧大師 welcome ~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:54:19 | 顯示全部樓層
利奧大師 welcome ~~
kleehkg 發表於 2010-6-29 21:48


hihi kenken
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 21:56:45 | 顯示全部樓層
hihi kenken
claero 發表於 2010-6-29 21:54



    換咗嘢有咩唔同 ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 22:03:26 | 顯示全部樓層
換咗嘢有咩唔同 ?
kleehkg 發表於 2010-6-29 21:56

i lost my phone ,please pm your phone number....

u mean wattgate?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 22:12:59 | 顯示全部樓層
i lost my phone ,please pm your phone number....

u mean wattgate?
claero 發表於 2010-6-29 22:03



    yes.........pm ed...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-6-29 23:13:52 | 顯示全部樓層
我黎啦!come on baby...
qq1122yq 發表於 2010-6-29 20:13



    Welcome qq~~be free be happy here:)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-6-29 23:17:04 | 顯示全部樓層
Hi Hi 各C Hing 新仔Ken Tsang 報到
kentsang 發表於 2010-6-29 21:32



    Welcome Kentsang, be happy and enjoy here :)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 23:53:26 | 顯示全部樓層
andy哥浦頭啦{:5_98:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-29 23:54:59 | 顯示全部樓層
andy哥浦頭啦
pinkhung 發表於 2010-6-29 23:53



    係? 真係天大喜訊呀{:5_98:} {:5_102:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:05:33 | 顯示全部樓層
原來黎呢度發post先啱^^
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:06:37 | 顯示全部樓層
呢個係咪新網黎架?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:09:49 | 顯示全部樓層
都諗緊 Andy 哥幾時會蒲頭,果然......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:10:11 | 顯示全部樓層
呢個係咪新網黎架?
andy88 發表於 2010-6-30 00:06



    新過幾日咁啦{:5_159:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:10:16 | 顯示全部樓層
呢個網岩岩開始搞..無乜人. 希望大家唔好嫌寒酸.. 我地會比心機搞好佢. 大家多d發表意見. 多多支持.

最主 ...
wingchow 發表於 2010-6-28 17:01



    係咁就好喇 同管理員哥哥打個招呼先 ^^ 多多關照{:5_124:}
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 15:42 , Processed in 0.044796 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表