你又玩野喔! 幾時到我上你度玩, 呵呵 白影 發表於 2011-1-6 16:56
使用道具 舉報
可愛的小白白 cyberken 發表於 2011-1-6 16:17
可愛的小白白............... maner394 發表於 2011-1-6 20:23
如果以yamaha泥講 Bdp 7.1 >無hdmi av amp 係用唔到dsp的 所以,只要無hdmi既二手yamaha av amp 都可以唔洗 ... Manson 發表於 2011-1-6 19:57
聽左咁多正野 你仲記得我呢個"生手"都有聽歌既咩 你上黎之前打個電話就得啦{:5 ... camelblue 發表於 2011-1-7 01:09
咁下星期啦, 我星期一晚出公海, 之後星期二早回來, 到時應該就直接收工, 星期二你收幾點? ... 白影 發表於 2011-1-7 01:52
好彩你推返上黎,我又睇漏野 是嗎 發表於 2011-6-22 11:46
都唔關你事架啦, 你點會買舊野, 呵呵。 白影 發表於 2011-6-22 11:54
自推上黎先, 近日有網友PM問起2手AMP... 不過我都係那句, 6004值得入手, 呵呵, 全因我是用家... ... 白影 發表於 2011-6-22 11:07
查看全部評分
matta722
STANLEY2468
Manson
是嗎
好左你推反上來 扣9小你分 daken 發表於 2011-6-22 12:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 07:58 , Processed in 0.041133 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.