使用道具 舉報
G27 發表於 2014-3-24 13:48 又另一個太監踩單車!
panerai 發表於 2014-3-24 11:30 講堅! 應承左老細! 不過冇講唔再換DAC
samuelhin 發表於 2014-3-24 13:52 全力支持三個月內換DAC!要考慮入埋個銣鐘比DAC!
MDLP 發表於 2014-3-24 13:28 你隻係乜腳架 ?
MDLP 發表於 2014-3-24 17:20 又再證明JBL+金仔無得輸
G27 發表於 2014-3-24 17:42 Mdlp 兄,多得你啦!我既pass+Jbl 都無得輸啦! 越煲越正!開頭都擔心JBL會粗!原來又OK!
MDLP 發表於 2014-3-24 18:09 你度幾時可以搞返場家訪 ?
MDLP 發表於 2014-3-24 14:52 CDP/DAC/CAS最弱一環
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 16:31 , Processed in 0.076676 second(s), 12 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.