使用道具 舉報
兄弟快浦頭.... mansanwai 發表於 2011-8-10 22:56
回復 是嗎 你想點了解??? mansanwai 發表於 2011-8-10 23:27
無從入手 是嗎 發表於 2011-8-11 13:06
回復 howin 最近有無去simcity度呀? mansanwai 發表於 2011-8-11 20:01
回復 howin 有機會去你度聽吓吖!係呢有無見過timmywan呀?好似失踪咗??? mansanwai 發表於 2011-8-11 20:17
我記得你喇之前上simcity度見到兩位ching你係其中一個....你唔提起simcity我都唔記得添{:5 ... howin 發表於 2011-8-11 20:06
歡迎~歡迎~嚟聽下我有幾衰聲 .....timmy大C久唔久都見到佢喺度蒲頭...不過可能無出聲姐... ... howin 發表於 2011-8-11 20:20
我以前住屯門廿幾年最近三年前搬去牛頭角,都好懷念屯門嘅日子.... mansanwai 發表於 2011-8-11 20:26
好呀!我成身紋身上你度怕唔怕呀? mansanwai 發表於 2011-8-11 20:28
回復 是嗎 先揾喇叭先啦! mansanwai 發表於 2011-8-11 18:39
有錢就得啦....wakakaka howin 發表於 2011-8-11 18:43
屯門雖好住但要為個女着想吓,九龍校綱好啲... mansanwai 發表於 2011-8-11 20:44
儲緊 是嗎 發表於 2011-8-11 20:56
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 23:44 , Processed in 0.040682 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.