使用道具 舉報
pp101 發表於 2014-6-12 15:38 又遲左!版主大人,可否後備,唔該
Kelvin11 發表於 2014-6-12 15:22 噢!咁快已經額滿了。
c7c 發表於 2014-6-12 15:44 雖然今日勁忙, 好彩lunch入嚟吓啫!
Kelvin11 發表於 2014-6-12 15:42 你個簽名太勁了,唔合資格
Kelvin11 發表於 2014-6-12 15:45 咪哥又要學?
c7c 發表於 2014-6-12 15:45 留返D位俾我呢D新手好喎
c7c 發表於 2014-6-12 15:46 你呢D高手唔使喇!
c7c 發表於 2014-6-12 15:47 我初玩咋, 乜都唔識
pp101 發表於 2014-6-12 15:50 才子!入門器材,笑死人咩,我小學雞呢炸
Kelvin11 發表於 2014-6-12 15:55 你咁講,那麼,我只能算是BB班了
pp101 發表於 2014-6-12 15:57 呢到唔係快閃 咪炸帝
OldHenry 發表於 2014-6-12 15:52 新手?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 22:06 , Processed in 0.037529 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.