找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: rumor

[兩聲道及影音] Rumor 的 影音斗室 (已更新最新照片 post#34)

  [複製鏈接]
發表於 2011-2-6 00:26:45 | 顯示全部樓層
一次堅過一次,上次未換喇叭同加CLOCK都已經好好聲...依家唔知去到咩環境呢? ...
cyberken 發表於 2011-2-5 23:31

會唔會變成仙姐唱概"處處仙音飄飄送"
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-6 00:28:46 | 顯示全部樓層
如果要用盡個clock最好都係分體cdt+dac,
因2件野clock點都好過clock一件野~
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 11:48:11 | 顯示全部樓層
嘩...原來你最終直上呢個clock呀?? 初頭見你搵ocx架? 睇嚟你個定力真係比一般人要低..........不過你個荷包真係比一般人要厚.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 15:28:16 | 顯示全部樓層
嘩...原來你最終直上呢個clock呀?? 初頭見你搵ocx架? 睇嚟你個定力真係比一般人要低..........不 ...
howin 發表於 2011-2-7 11:48



    rumor 係無抗體,不過銀包有無限復活功能
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 15:58:13 | 顯示全部樓層
器材好正!

其實唔係好明
一間屋聆聽環境咁大
點擺d八仙果同"性"杯
如果每個地方試
我諗超過十萬次
先叫試混
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 16:02:19 | 顯示全部樓層
部部好野
好正
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-11 17:57:07 | 顯示全部樓層
部部好野 x N  
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-11 18:02:39 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-3 00:31:36 | 顯示全部樓層
超正, 尢其係對喇叭
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-21 13:53:54 | 顯示全部樓層
How come I can't see the pictures ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-21 14:18:25 | 顯示全部樓層
呢對喇叭
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-21 15:07:40 | 顯示全部樓層
How come I can't see the pictures ?
cam 發表於 2011-3-21 13:53



    Photos updated now.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-21 23:16:58 | 顯示全部樓層
Photos updated now.
kleehkg 發表於 2011-3-21 15:07


回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-15 16:02:22 | 顯示全部樓層
本帖最後由 rumor 於 2011-8-15 17:25 編輯

經個6個月既學習, 對自己既器材既特性有一定既熟悉.  做咗一d變更同調較之後, 終於覺得朝著正確既道路出發.  以下係小弟器材既近照.



用咗soulution 540 大約有2個月.  越用越覺佢可愛.



soulution cd 機係run-in中既變化好大.  manual 寫住 頭20-50 小時會有明顯音色上既變化.  以下係我聽到既改變:
- 0-10 小時:  會比到本身run-in後7成功力.  音場大和深, 高音有點過份光輝, 低頻線條較差, 中音有一點過於聚合化不開既感覺.
-10 - 50 小時:  真正進入黑暗時期, 每小時都有明顯變化. 音場收縮, 頭高音暗淡無光---->中頻蕪湖不清----->低頻量變多及缺乏線條.  可以話不堪入耳.
- 50 -100 小時:  開始磿合成形, 高音開始有回復光輝感, 分析力不斷提升, 中頻變成通透細緻, 低頻開始由大肥婆變成有線條既玉女.
- 100 小時後:  一切定下來, 顯出本身應布特性.



至於線材, 到最後選擇咗Abbey Road 既 RCA 同 Speaker cable.  佢冇野好, 我喜歡佢夠"真".  我更換器材及不斷作出調較, 佢一路都將所有既改變一五一十咁表露出嚟.

soulution cd 機就用咗 VOVOX 既 TEXTURA 電源線.  我覺得佢地好夾.

hi-fi 架既功效都唔好睇少, 佢可以令整體器材既表現再進一步提升.



對kharma中音換回原本既單元之後, 終於可以聽到真正kharma既聲.  由開頭人與樂隊各有各唱, 人聲明顯大聲過音樂, 聽classical永遠聽到大號發力咆哮, 換後變得合理化, 質感大大加強, 高頻伸延更高, 中頻分析力大增, 低頻通透包圍感加強.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-15 16:14:40 | 顯示全部樓層
歡迎再開放...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-15 16:42:37 | 顯示全部樓層
經個6個月既學習, 對自己既器材既特性有一定既熟悉.  做咗一d變更同調較之後, 終於覺得朝著正確既道路出發. ...
rumor 發表於 2011-8-15 16:02



    傻佬信540
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-15 17:02:03 | 顯示全部樓層
歡迎再開放...
jj4044 發表於 2011-8-15 16:14


jj 兄想嚟當然歡迎啦.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-8-15 17:04:14 | 顯示全部樓層
傻佬信540
OldHenry 發表於 2011-8-15 16:42


我都好鍾意佢啊, 不枉我賣埋條低褲都買佢笛嚟...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-15 17:10:51 | 顯示全部樓層
jj 兄想嚟當然歡迎啦.
rumor 發表於 2011-8-15 17:02


貢禾要CALL CALL禾果兩位司機 -- 亨亨 AND 撚撚  
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-8-15 17:12:49 | 顯示全部樓層
經個6個月既學習, 對自己既器材既特性有一定既熟悉.  做咗一d變更同調較之後, 終於覺得朝著正確既道路出發. ...
rumor 發表於 2011-8-15 16:02


U R a user of the Swedish mouse, any special reason U place it at the pillar of your Solid Tech. I see people place it on top of speaker, amp and CDP so far.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 19:36 , Processed in 0.037736 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表