使用道具 舉報
MooMoo, 我今個星期無開機,其中一個原因就是GT5. lee388 發表於 2011-2-9 12:40
我慘d, 有時一個星期都開唔到機. 一個月可能有十個鐘掛. sillyken 發表於 2011-2-9 16:17
一個星期聽四、五晚,每次聽到三、四個鐘。 DAX 發表於 2011-2-9 23:33
1-3小時 "觀賞用" 竟然有人同我一樣 藤原拓海 發表於 2011-2-10 11:11
我可能重小過你,因為屋企老細唔喜歡聽Classical,開大小小又話好嘈我可能一個week聽唔到1 hr. ... CeLicA 發表於 2011-2-14 16:37
你壇野攪多過聽 JanHau 發表於 2011-2-9 08:35
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 04:45 , Processed in 0.058443 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.