使用道具 舉報
回復 ryanenen 壞人,你所講嘅主持人,係唔係我同你一齊去試影會果個呀... ... pepsiman 發表於 2011-2-16 09:58
係果個主持人. ryanenen 發表於 2011-2-16 10:08
超級hard sell... pepsiman 發表於 2011-2-16 16:41
你地講緊...... canon.hk 發表於 2011-2-16 16:57
又關你事... pepsiman 發表於 2011-2-16 17:03
查看全部評分
kleehkg
路過姐 canon.hk 發表於 2011-2-16 17:05
我都買左4000,我都想排隊.得唔得呀c兄 ben2011 發表於 2011-3-1 16:08
個人意見 如果你用Mit 4000 default 睇戲, 吾覺有太嚴重色温偏色, 試下用bluray試影碟DVE HD basic,好易 ... ryanenen 發表於 2011-2-16 09:31
請問C hing隻碟邊處有賣幾多水呢? Lok 發表於 2011-3-1 18:34
咁多人用三菱 4000, 係咪免費架???????? metropolis 發表於 2011-4-10 01:02
YES AR matta722 發表於 2011-4-10 01:30
送部黎la 咁~ metropolis 發表於 2011-4-10 01:43
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 04:31 , Processed in 0.052097 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.