找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 天下第一刀

[喇叭] 適當的喇叭配搭讓聲音更性感

[複製鏈接]
發表於 2015-6-10 11:49:35 | 顯示全部樓層
yhyueng 發表於 2015-6-10 11:18
有時光倒流的感覺.......

刀哥有品味
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 11:58:30 | 顯示全部樓層
外星科技嚟喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 12:38:31 | 顯示全部樓層

品味呢家野.....我識條鐵咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 15:48:51 | 顯示全部樓層
本帖最後由 karsonkwan 於 2015-6-10 17:21 編輯
JackieEason 發表於 2015-6-10 11:41
講紧三十年前,小弟仲係書友仔一個,玩埋都係啲腊腊雜雜。

諗當年,第一次去大昌 show room 睇 accuphase  ...


有同感。。。但三十年前我都會堅持個喇叭箱見得人,最起碼要冇穿冇爛,比漒水淋過既音箱唔係人人可以接受。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 16:04:34 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-10 15:48
有同感。。。但三十年前我都會堅持個喇叭箱見得人

梗係喇,太過核凸,會俾啊媽掉咗去垃圾房,廢事失禮。
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 16:45:38 | 顯示全部樓層
如果佢 SHOW 佢條用冷氣銅喉加怪獸 RCA 插訊號線出離重極品呀 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 17:18:47 | 顯示全部樓層
starship 發表於 2015-6-10 16:45
如果佢 SHOW 佢條用冷氣銅喉加怪獸 RCA 插訊號線出離重極品呀 !

刀哥好似講黎講去都係果部電腦同隻喇叭,前後級,線材配搭我好有興趣想知道。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 18:07:25 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-10 17:18
刀哥好似講黎講去都係果部電腦同隻喇叭,前後級,線材配搭我好有興趣想知道。 ...

係呀,得一隻嫁咋!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-10 18:49:34 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-10 15:48
有同感。。。但三十年前我都會堅持個喇叭箱見得人,最起碼要冇穿冇爛,比漒水淋過既音箱唔係人人可以接受 ...

Karson兄,刀神冇呃你!呢隻野係攞嚟專播四級AV,而喇叭面嘅狀況係佢睇完AV後嘅'精'美設計效果,否則冇人相信神一般嘅傑作

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-10 21:04:53 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-10 17:18
刀哥好似講黎講去都係果部電腦同隻喇叭,前後級,線材配搭我好有興趣想知道。 ...

線材配搭﹕
1 從電表拉條獨立30A的電源線專供音響用﹐條野越大越好﹐所以接頭用4%的銀焊焊接(最後的帶電焊接要用煤氣焊頭)。
2 超低音後級用的電源線最少要用15A(美標#12)﹐插頭插座要到金鋪鍍真金。(後級設在LOW PASS)﹐
超低音信號用中檔XLR平衡線(直插DAC或前級的平衡輸出)。
超低音喇叭線用美標#10無氧銅線。
3 全頻後級用的電源線最少要用12A(美標#14)﹐插頭插座要到金鋪鍍真金。(後級設在HIGH PASS或直通)﹐
全頻信號用高檔RCA線﹐條野越大越好﹐插頭插座要到金鋪鍍真白金(直插DAC或前級的RCA輸出)。
全頻喇叭線用美標#12號或#10無氧銅線。
RCA:
GoldCable.jpg
Cat 7:
22W-8534G00.jpg
PS.最近用整套舞台的聲控鐳射燈也准備拉獨立電源.

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-10 21:52:56 | 顯示全部樓層
本帖最後由 天下第一刀 於 2015-6-10 21:58 編輯
JackieEason 發表於 2015-6-10 16:04
梗係喇,太過核凸,會俾啊媽掉咗去垃圾房,廢事失禮。


我也知道外觀要HIEND,每個部份要請專業人員來做.
但做一套系統設計最少2年﹐如圖﹐有何好的外觀設計建議﹖
計劃10月新屋裝修時請木工做。
Main and Left Veiw.jpg

PS.計劃做三套音響﹕
1. PARTY用的專業舞台音響﹐
EV (Electro-Voice)
ELX112 X 2(Monitor)
ELX115 X 2 (全頻)
ELX118 X 2(超低)
後級﹕American audio VLP2500(), VLP1500 X 2
2. 5 Way 專業HIFI監聽系統
3. 電腦臺面水冷甲類系統

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-10 23:28:46 | 顯示全部樓層
JackieEason 發表於 2015-6-10 11:41
講紧三十年前,小弟仲係書友仔一個,玩埋都係啲腊腊雜雜。

諗當年,第一次去大昌 show room 睇 accuphase  ...

地球上所有的音響show room 都沒有一套令我滿意的音響﹐只有取各大公司的精華集于一體先可以免強聽。有D音響還必需自宮。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-11 02:32:20 | 顯示全部樓層
差啲吾記得開光管
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-11 03:23:19 | 顯示全部樓層
本帖最後由 karsonkwan 於 2015-6-11 03:33 編輯
天下第一刀 發表於 2015-6-10 21:04
線材配搭﹕
1 從電表拉條獨立30A的電源線專供音響用﹐條野越大越好﹐所以接頭用4%的銀焊焊接(最後的帶電 ...


果然係行家黎喎,有料到!真係小d料都同你溝通唔到。好在我都唔差。
我d電源插全部都係熔左老婆d嫁妝黎鍍真金,解碼個插落重本,用佢對龍鳳額黎鍍金,插頭係龍插尾係鳳。真正龍頭鳳尾。完成後再仿效干將莫邪,用自已精血同佢開光。

評分

5

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-6-12 06:42:58 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-11 03:23
果然係行家黎喎,有料到!真係小d料都同你溝通唔到。好在我都唔差。
我d電源插全部都係熔左老婆d嫁妝黎鍍 ...

開光﹖用晶體管陽極輸出就干脆利落﹐聽感更HIEND,更真實現場。

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-12 09:49:10 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-11 03:23
果然係行家黎喎,有料到!真係小d料都同你溝通唔到。好在我都唔差。
我d電源插全部都係熔左老婆d嫁妝黎鍍 ...

咁難諗都比師兄諗到......
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-12 10:09:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 karsonkwan 於 2015-6-12 10:12 編輯
天下第一刀 發表於 2015-6-12 06:42
開光﹖用晶體管陽極輸出就干脆利落﹐聽感更HIEND,更真實現場。


唔係加一粒電容半粒電阻套機就會Hiend架師兄,師兄成日話HiFi到最後都係玩電,其實錯了。HiFi到最後其實係玩錢。
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-12 11:07:59 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-12 10:09
唔係加一粒電容半粒電阻套機就會Hiend架師兄,師兄成日話HiFi到最後都係玩電,其實錯了。HiFi到最後其實 ...

x2
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-12 11:11:36 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-12 10:09
唔係加一粒電容半粒電阻套機就會Hiend架師兄,師兄成日話HiFi到最後都係玩電,其實錯了。HiFi到最後其實 ...

一聲嘆息,唔識講。
總知,認真你就輸。
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-6-12 11:13:13 | 顯示全部樓層
karsonkwan 發表於 2015-6-11 03:23
果然係行家黎喎,有料到!真係小d料都同你溝通唔到。好在我都唔差。
我d電源插全部都係熔左老婆d嫁妝黎鍍 ...

ching,你又衰唧,去到咁儘,點續落去好呢。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 10:46 , Processed in 0.043016 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表