bigpun1975 發表於 2015-9-6 18:27 小虎, 你嗰場有冇播呢首?
查看全部評分
pepsiman
bigpun1975
使用道具 舉報
smalltiger 發表於 2015-9-5 16:54 聽了全部4隻MQS ,感覺所有歌曲十分原汁原味,和年青時在唱片店聽歌時感受相似,當然,24/96制式 ...
smalltiger
cvincent 發表於 2015-9-7 00:51 所以我一早入哂4隻MQS
rredline 發表於 2015-9-7 09:28 據聞有回應到關於母帶燒毀問題,可否透露少少?
racewong
pangling 發表於 2015-9-10 11:34 唔識講聽後感,但為尋覓三十年前玩黑膠個種味,用行動支持,果然味道濃郁,冇CD 咁重電子味,少少投資找回 ...
pangling
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 09:35 , Processed in 0.055170 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.