找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: racewong

[官方活動] [花絮及討論區] 亞洲 x MQS ~ 極緻原音新體驗

[複製鏈接]
發表於 2015-9-6 19:19:34 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2015-9-6 18:27
小虎, 你嗰場有冇播呢首?

豬兄你好 !有呀 ,錄音和歌功都十分好 ,比較近期的錄音而又靚聲的製作 ,明顯有優勢

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-9-7 00:51:34 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2015-9-5 16:54
聽了全部4隻MQS ,感覺所有歌曲十分原汁原味,和年青時在唱片店聽歌時感受相似,當然,24/96制式 ...

所以我一早入哂4隻MQS

評分

3

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-9-7 08:25:19 | 顯示全部樓層
cvincent 發表於 2015-9-7 00:51
所以我一早入哂4隻MQS

云信兄 ,英明的决擇 ,以國粤語流行曲數碼軟件來說,已經十分動聽和吸引 !
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-9-7 09:28:53 | 顯示全部樓層
據聞有回應到關於母帶燒毀問題,可否透露少少?
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-9-7 09:42:57 | 顯示全部樓層
rredline 發表於 2015-9-7 09:28
據聞有回應到關於母帶燒毀問題,可否透露少少?


我的理解是,在八十年代尾、九十年代頭,寶麗金已將母帶數碼化,用 24/96 檔案儲存。所以母帶在九六年嘉利大廈大火中有無燒燬不重要,因為已數碼備份了。
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-9-10 11:34:12 | 顯示全部樓層
唔識講聽後感,但為尋覓三十年前玩黑膠個種味,用行動支持,果然味道濃郁,冇CD 咁重電子味,少少投資找回兒時玩味,非常有驚喜。
image.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-9-11 10:39:35 | 顯示全部樓層
pangling 發表於 2015-9-10 11:34
唔識講聽後感,但為尋覓三十年前玩黑膠個種味,用行動支持,果然味道濃郁,冇CD 咁重電子味,少少投資找回 ...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-9-11 10:57:54 | 顯示全部樓層
pangling 發表於 2015-9-10 11:34
唔識講聽後感,但為尋覓三十年前玩黑膠個種味,用行動支持,果然味道濃郁,冇CD 咁重電子味,少少投資找回 ...

基本上我日日都聽

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 09:35 , Processed in 0.055170 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表