找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: pepsiman

[官方活動] SONY VW520ES 試影會花絮及討論專區

[複製鏈接]
發表於 2015-11-9 15:05:47 | 顯示全部樓層
bigpun1975 發表於 2015-11-9 14:44
一部500 等於我成set 了

版主有技術平野玩到好效果

我就
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-11-9 16:13:40 | 顯示全部樓層
henrykee 發表於 2015-11-9 15:05
版主有技術平野玩到好效果

我就

我X吹就叻
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-11-9 21:49:32 | 顯示全部樓層
多謝hiendy安排睇好野,其實小弟已經放棄投射多年,反而吸引係 Thiel 喇叭

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-11-9 23:46:54 | 顯示全部樓層
tst123 發表於 2015-11-9 21:49
多謝hiendy安排睇好野,其實小弟已經放棄投射多年,反而吸引係 Thiel 喇叭

今期Thiel 喇叭系列易推又好爆,真係好吸引...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 16:59 , Processed in 0.033639 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表