使用道具 舉報
自從玩左LP 部南瓜CDP都只係用泥聽口水歌~ JanHau 發表於 2011-3-18 11:06
Burmester 089 上星期我問過D用家 140K 左右姐 Esoteric 唔林呢 Emm labs 太有個性呢 ... kingyan 發表於 2011-3-18 11:17
我個陣都係20萬留下搵CD機. 聽過好多部. 其中三部最有印象: 1. Burmester 089 呢部細緻度超高. 分析力又強 ... kachow 發表於 2011-3-18 11:11
咁晒呀真餅主,不如借比我聽住先啦 MooMoo 發表於 2011-3-18 11:21
查看全部評分
racewong
我記得個陣群埋simcity同Jan..吸黑膠毒..差d買左呢部 kachow 發表於 2011-3-18 11:18
係咪搞事呀..細佬 howin 發表於 2011-3-18 11:14
原始會員... nwwedmond 發表於 2011-3-18 11:24
MooMoo
kleehkg
JanHau
nwwedmond
冇呀, 我呢D識條毛咩, 有咩推介吓 kingyan 發表於 2011-3-18 11:12
呢部真係極品... 勁人不如諗下個部荒廢左嘅鑽油台... howin 發表於 2011-3-18 11:24
我冇問邊部好喎 , 只是叫大家介紹吓 kingyan 發表於 2011-3-18 11:26
呢部鑽油臺真係會搾乾曬我d錢..去鋪頭聽過一次.. 無野好講.. 如果能夠刻服黑膠試用上既步驟. 塵世間,基本 ... kachow 發表於 2011-3-18 11:29
你大把洗乜驚....錢對你嚟講邊係問題...買少隻Cartier都喺返到 howin 發表於 2011-3-18 11:33
隻Cariter撞埋去呢部鑽油臺..真係一文不值... kachow 發表於 2011-3-18 11:34
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 02:59 , Processed in 0.043347 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.