找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: cyberken

[其他] 有關同好會區吹水事宜

  [複製鏈接]
發表於 2011-3-23 15:43:14 | 顯示全部樓層
回復  jj4044

exactly! 我都係怕hiendy膠登化. 攪攪吓要每個post前加"認真". 咁就失左原意. 所以有個吹水 ...
sillyken 發表於 2011-3-23 15:25


咁記住分享多啲經驗俾我學嘢呀,下次唔去睇錯post講咗相機喎
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:02:57 | 顯示全部樓層
回復 21# henryyrneh

Henry兄, 有關上次响勁人兄個post內講腳架既事件, 我已向勁人兄道歉, 另kachow兄己開新post另行討論, 本人亦已移師到新post中續談.  有關經驗分享, 本人只係一名新人, 恕本人無能, 實在無能力供任何資料以閣下參考. 本人到訪hiendy, 只是學習心態, 如有引起Henry兄你任何不便, 本人願意道歉, 並敬希原諒. 多謝!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:11:40 | 顯示全部樓層
自律相信比規範來得更舒服,相信各會員應心領神會吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:29:34 | 顯示全部樓層
支持  支持  我盡力唔週樹吹啦
MooMoo 發表於 2011-3-23 14:23


肯定係你做壞規矩啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:30:44 | 顯示全部樓層
回復 22# sillyken
回復 21# henryyrneh

henry兄,sillyken兄,你兩個都係我老友,算啦,我請飲酒!哈哈哈哈!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:43:32 | 顯示全部樓層
回復  henryyrneh

Henry兄, 有關上次响勁人兄個post內講腳架既事件, 我已向勁人兄道歉, 另kachow兄己開新 ...
sillyken 發表於 2011-3-23 16:02

sillyken兄,小第亦係新手一名,仲有好多嘢要向其他師兄學習

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:45:45 | 顯示全部樓層
回復 26# henryyrneh

henry兄, 共勉!共勉!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-23 16:49:45 | 顯示全部樓層
我認為唔加太多規範會比較符合HIENDY宗旨,始終HIENDY一眾會員都不是三教九流之輩, 工作時或多或少要受氣或受規管,上HIENDY 無非為樂趣,太多規管,未免乏味,所以HIENDY的風氣及將來路向都是交回給各會員吧
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:52:50 | 顯示全部樓層
我認為唔加太多規範會比較符合HIENDY宗旨,始終HIENDY一眾會員都不是三教九流之輩, 工作時或多或少要受氣或 ...
cyberken 發表於 2011-3-23 16:49


鯊魚兄果是明理之人,但我覺得加小小規矩而避免日後之麻煩,未嘗不可!餅主,請考慮!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 16:54:36 | 顯示全部樓層
回復 27# sillyken
回復 26# henryyrneh

感激henryyrneh同sillyken兄比面,哈哈哈,開開心心玩落去!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:04:08 | 顯示全部樓層
回復  sillyken
回復  henryyrneh

henry兄,sillyken兄,你兩個都係我老友,算啦,我請飲酒!哈哈哈哈! ...
masteralain 發表於 2011-3-23 16:30



嘩! 我又去! 幾時? 邊度?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:06:19 | 顯示全部樓層
嘩! 我又去! 幾時? 邊度?
racewong 發表於 2011-3-23 17:04


去你屋企飲你d酒!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:12:12 | 顯示全部樓層
我認為唔加太多規範會比較符合HIENDY宗旨,始終HIENDY一眾會員都不是三教九流之輩, 工作時或多或少要受氣或 ...
cyberken 發表於 2011-3-23 16:49

魚兄有大將之風又體貼會員,有你英明領導hiendy一定越來越好嘅
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:15:28 | 顯示全部樓層
去你屋企飲你d酒!
masteralain 發表於 2011-3-23 17:06


你出酒racewong出女,我出樣
唔好喺呢個post吹啦,去兩聲道吹水區吹啦,等你
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:30:55 | 顯示全部樓層
好呀! 我屋企仲有幾支紅酒, 上黎一齊吹埋佢囉.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:48:23 | 顯示全部樓層
好呀! 我屋企仲有幾支紅酒, 上黎一齊吹埋佢囉.
racewong 發表於 2011-3-23 17:30



    時間..地點
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:54:09 | 顯示全部樓層
我認為唔加太多規範會比較符合HIENDY宗旨,始終HIENDY一眾會員都不是三教九流之輩, 工作時或多或少要受氣或 ...
cyberken 發表於 2011-3-23 16:49



    咪就係囉....搞咁多做乜...上網...玩hifi都係為左輕鬆...消磨時間...搞埋咁多規矩都唔知為乜...返工仲唔夠嚴肅咩....純粹發up風...對事唔對人...唔啱聽唔好聽啦.....笨
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 17:54:28 | 顯示全部樓層
check pm啦, 粉皮豪! 哈哈!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 18:03:57 | 顯示全部樓層
check pm啦, 粉皮豪! 哈哈!
racewong 發表於 2011-3-23 17:54


我呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 18:32:57 | 顯示全部樓層
check pm啦, 粉皮豪! 哈哈!
racewong 發表於 2011-3-23 17:54



    邊春到有pm呀.....唔好玩啦Andy哥
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 22:42 , Processed in 0.044078 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表