........... maner394 發表於 2011-3-31 00:57
使用道具 舉報
用咩幕呀 ? kleehkg 發表於 2011-3-31 00:58
你隻幕........... maner394 發表於 2011-3-31 01:06
不如大家分享吓用セ線比部HC4000丫! bigpun1975 發表於 2011-4-6 22:41
Pioneer BDP-09FD 用乜HDMI HC4000去好呀? eosteven 發表於 2011-4-7 15:53
AQ Diamond kleehkg 發表於 2011-4-7 16:06
強國A貨得唔得? eosteven 發表於 2011-4-7 16:12
eosteven AQ " Diamond " 12 M 用得吓㗎 , 都係十零雞啫! 粗粗地 , 用住先啦 ! ... lulu 發表於 2011-4-8 12:34
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-22 23:22 , Processed in 0.038810 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.