找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: lee388

[分享] 發燒圈

   火... [複製鏈接]
發表於 2012-12-6 22:01:17 | 顯示全部樓層
lee388 發表於 2012-11-27 22:42
Burmester 100唱頭放大器內部

多謝 lee san 的相!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-7 22:55:55 | 顯示全部樓層
又唔想搬部牛龜咁重的transport 出去俾人換頭,於是自己膽粗粗咁換個KSS-151A,真係有驚無險^^
P70b.jpg DSC04034.JPG DSC04035.JPG DSC04028.JPG
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-7 22:58:04 | 顯示全部樓層
初頭見到絛cable 咁走法真係好驚,點拆呀?要拆咁多嘢
DSC04022.JPG DSC04024.JPG
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-7 23:00:21 | 顯示全部樓層
真係要連屎忽都拆埋先見到個plug DSC04031.JPG
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-7 23:09:18 | 顯示全部樓層
足足搞左5個鐘,喱個磁浮頭真係要好小心,好彩最後終於成功la,^^
最難原來係點樣整順絛cable,等佢唔好阻住個頭去讀碟同返回原位^^所以個夾碟Clamp,裝左又拆返,再裝左又拆,先搞掂絛線! DSC04023.JPG DSC03743.JPG
     最後仲知道原來只要絛扁cable 有d 唔順,就會阻住個頭去讀碟,都令到讀唔到碟的情況!

評分

5

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-8 18:22:26 | 顯示全部樓層
今日多謝晒三位大哥黎禾度家訪,招呼5到,多謝晒...

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-11 16:20:49 | 顯示全部樓層
http://i89.photobucket.com/albums/k215/jjjjbb/DSC00009.jpg今日有位大哥拎左對KT77旦旦黎玩.

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-11 16:22:05 | 顯示全部樓層
2
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-12 16:35:02 | 顯示全部樓層
今日老友又拎左條Kondo Jumper黎試,嘩嘩嘩...d聲靚好多呀.

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-24 12:16:48 | 顯示全部樓層
各位大哥聖誕快樂...


評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-25 09:56:51 | 顯示全部樓層
各位大佬聖誕快樂^^ Merry X.gif
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-25 15:11:36 | 顯示全部樓層
嘩嘩嘩...le班hifi單車友系征服九龍坑山前黎禾度家訪,招呼5到,辛苦晒...



回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-25 15:12:10 | 顯示全部樓層
2
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-12-31 12:54:42 | 顯示全部樓層
祝大家新年進步!套音響日日都咁靚聲!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-12-31 13:12:42 | 顯示全部樓層
lee388 發表於 2012-12-31 12:54
祝大家新年進步!套音響日日都咁靚聲!

祝lee sir新年快樂, 套B仔日日都咁好聲!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-5 23:46:43 | 顯示全部樓層
謝謝史的墳師兄今天以美樂招呼,還有可愛、好玩的小狗!
dog_2.jpg

dog_1.jpg

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-5 23:51:25 | 顯示全部樓層
lee388 發表於 2013-1-5 23:46
謝謝史的墳師兄今天以美樂招呼,還有可愛、好玩的小狗!

多謝 lee san 今日大駕光臨,小弟招呼不週,令耳仔受罪,兩個小女又令 lee san 同輝哥不勝其煩,罪過罪過!

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2013-1-6 00:13:00 | 顯示全部樓層
史的墳 發表於 2013-1-5 23:51
多謝 lee san 今日大駕光臨,小弟招呼不週,令耳仔受罪,兩個小女又令 lee san 同輝哥不勝其煩,罪過罪過 ...

真的很可愛!

真的聽得開心,玩得開心!謝謝!
回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-6 11:29:01 | 顯示全部樓層
史的墳 發表於 2013-1-5 23:51
多謝 lee san 今日大駕光臨,小弟招呼不週,令耳仔受罪,兩個小女又令 lee san 同輝哥不勝其煩,罪過罪過 ...

多謝史Sir招呼就真!

回復

使用道具 舉報

發表於 2013-1-6 12:20:45 | 顯示全部樓層
Kelvin11 發表於 2013-1-6 11:29
多謝史Sir招呼就真!

你又去??
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 00:18 , Processed in 0.042430 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表