找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: NewsCenter

[商戶廣告] 台灣MPS SGP商城

[複製鏈接]
發表於 2017-3-5 18:00:08 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kakui 於 2017-3-5 18:07 編輯
hksarac 發表於 2017-3-5 17:35
你個喇叭線套係邊處買的??有虛位,但都很好看,應加膠布或黑色熱縮膠包一包才套上,咁就睇唔到有虛位。 ...


咪又係淘寶野,
已經有喇 太fit就套唔入,
想見唔到虛位兩粒螺絲唔扭咁入就得,
但我要實 ,喇叭線放後面邊個去睇喎
IMG_1853.JPG
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-5 19:23:04 | 顯示全部樓層
kakui 發表於 2017-3-5 18:00
咪又係淘寶野,
已經有喇 太fit就套唔入,
想見唔到虛位兩粒螺絲唔扭咁入就得,

我在淘寶找不到你這個
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-6 15:18:14 | 顯示全部樓層
唔知呢度有無笙師兄用過條天籟做PC呢?  如果有,可分享吓效果如何?  同條M6-MKII比,會邊條好D呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-6 15:41:46 | 顯示全部樓層
tamhing 發表於 2017-3-6 15:18
唔知呢度有無笙師兄用過條天籟做PC呢?  如果有,可分享吓效果如何?  同條M6-MKII比,會邊條好D呢? ...

電源線就買m6mk2, 喇叭線就teana
無必要攞喇叭線當電源用。
嫌m6mk2 平的話 ,可以玩poison。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-6 18:53:30 | 顯示全部樓層
kakui 發表於 2017-3-6 15:41
電源線就買m6mk2, 喇叭線就teana
無必要攞喇叭線當電源用。
嫌m6mk2 平的話 ,可以玩poison。 ...

Reasonable.
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-6 19:32:16 | 顯示全部樓層
kakui 發表於 2017-3-6 15:41
電源線就買m6mk2, 喇叭線就teana
無必要攞喇叭線當電源用。
嫌m6mk2 平的話 ,可以玩poison。 ...

其實Teana條線外皮好厚,比M6仲厚,可以頂高壓,自己加一條水線就可以做電源線
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-6 20:05:37 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kakui 於 2017-3-6 20:15 編輯
hksarac 發表於 2017-3-6 19:32
其實Teana條線外皮好厚,比M6仲厚,可以頂高壓,自己加一條水線就可以做電源線 ...


兩條線芯構造都唔同。
冇話唔得 ,只要你鍾意就得 。
M6Mk2我都有用

M6mk2

M6mk2
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-6 22:33:54 | 顯示全部樓層
kakui 發表於 2017-3-6 15:41
電源線就買m6mk2, 喇叭線就teana
無必要攞喇叭線當電源用。
嫌m6mk2 平的話 ,可以玩poison。 ...

其實,我部電視仲係得 8 字插。而且,潘生話條 Teana 的 speaker cable 同 power cord version 只係差條 Earth wire……so………
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 08:36:59 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2017-3-6 22:33
其實,我部電視仲係得 8 字插。而且,潘生話條 Teana 的 speaker cable 同 power cord version 只係差條  ...

我都有諗過試呀
不過地唔同線織法damping 樣樣唔同
怕咁整同m-6差唔多
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 09:28:31 | 顯示全部樓層
咁都係乖乖地買返m6mk2做PC算,無謂身痕走去攪咁多野。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 09:48:08 | 顯示全部樓層


我這條是用2條M-8(8芯鍍銀,剖面面積4.8mm^2,M6MK2是5.3mm^2)+一條水線造出來的,屏敝網一邊落日地
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 09:58:00 | 顯示全部樓層
mike1981 發表於 2017-3-7 08:36
我都有諗過試呀
不過地唔同線織法damping 樣樣唔同
怕咁整同m-6差唔多

是的,我都係咁諗。所以最後都係維持原判,繼續用返條賣唔去的 Acrolink 4030 睇電視 (唔接條 earth)。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 15:48:56 | 顯示全部樓層
本帖最後由 PhantomGTR 於 2017-3-7 15:53 編輯

剛剛才發現,原來條 M9 XLR 仲幼過條 M-6 MK2 PC,但價錢係貴過 M-6 MK2 20%。等我仲諗住入返一米嚟做 12V 6A DC cable 添。
擷取.JPG

M9

M9

M6 MK2

M6 MK2

M6 MK2

M6 MK2

M6 MK2

M6 MK2
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 15:57:22 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2017-3-4 21:56
加咗分線套,好樣得多,全鋁顏色又合襯,90人仔一個。

請問師兄條DIY 線成本大約多少?
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 17:09:34 | 顯示全部樓層
tkwlaw 發表於 2017-3-7 15:57
請問師兄條DIY 線成本大約多少?

電源線=1.5m M6-MkII 線+碳纖插頭$600,約1100
           1.5m M6-MkII 線+碳纖600,約$800

喇叭線=WBT 叉 $1000+套$400+Teana喇叭線5m=合約$4000以下
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 17:13:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 hksarac 於 2017-3-7 17:15 編輯
PhantomGTR 發表於 2017-3-7 15:48
剛剛才發現,原來條 M9 XLR 仲幼過條 M-6 MK2 PC,但價錢係貴過 M-6 MK2 20%。等我仲諗住入返一米嚟做 12V  ...


DC PC使乜2.23mm^2咁粗呀,買兩米X-9就打孖用就夠啦,

M-6 MKII每條芯是5.32mm^2
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 17:34:05 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2017-3-7 17:13
DC PC使乜2.23mm^2咁粗呀,買兩米X-9就打孖用就夠啦,

M-6 MKII每條芯是5.32mm^2 ...

Thank you Thank you!  多謝師兄指教!
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 17:51:00 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2017-3-7 17:09
電源線=1.5m M6-MkII 線+碳纖插頭$600,約1100
           1.5m M6-MkII 線+碳纖600,約$800

請問師兄tena有冇散線買架? 係咪圖中M9果隻款呀?
IMG_3938.JPG
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 18:20:48 | 顯示全部樓層
hscar 發表於 2017-3-7 17:51
請問師兄tena有冇散線買架? 係咪圖中M9果隻款呀?

師兄,還未公開發售,係旺旺問就得了。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-3-7 19:44:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 hksarac 於 2017-3-7 20:30 編輯
hscar 發表於 2017-3-7 17:51
請問師兄tena有冇散線買架? 係咪圖中M9果隻款呀?


你在旺旺問客服潘生,他會答你
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 16:11 , Processed in 0.042205 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表