記住搵件坡妹呀 出外就梗係食番當地美食啦 henryyrneh 發表於 2011-4-20 20:42
使用道具 舉報
呢d衰野我唔會做ge!仆街啦,死金毛飛 masteralain 發表於 2011-4-20 22:08
我唔覺呢d係衰野喎 大好機會唔做就真係衰喇 howin 發表於 2011-4-20 22:12
留番你兩個無恥會員做d無恥野啦! masteralain 發表於 2011-4-20 22:14
唔好扮野...細佬...做完快d出包膠呀 howin 發表於 2011-4-20 22:15
貢你兩條友唔好左住air撚哥先得架 佢唔得閒招呼你地 OldHenry 發表於 2011-4-20 22:24
我明嘅..而家應該有條玻妹招呼緊佢 howin 發表於 2011-4-20 22:33
咪臭係 OldHenry 發表於 2011-4-20 22:43
你條粉腸又有新簽名=目標! 我尋日先話信住你1半都死! ... masteralain 發表於 2011-4-20 22:47
係呀, 我聽日又轉, 又有新意見 OldHenry 發表於 2011-4-20 22:52
師兄,我有新意見:Sonic Frontiers T3 + P3 + Ayre K3 +V3 II + Focus Audio 788 ,好正。 ... hakman 發表於 2011-4-20 22:58
此情只待成追憶 Chan206 發表於 2011-4-20 23:03
air撚 幾時回港 ronnielam 發表於 2011-4-20 22:51
嘩! 真係神乎奇技 , 一路乜, 一路上網 比你嚇撚死 {:5_94 ... OldHenry 發表於 2011-4-20 22:51
你即係叫我回歸, 唔得呀, K3 + V3II 唔夠分析力, 我想轉下口味. 仲有我唔會賣佢地, 一於玩兩套 {:5_ ... OldHenry 發表於 2011-4-20 23:03
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-25 12:48 , Processed in 0.044652 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.