找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: smalltiger

[品牌] ¤ 源出於始Playback, emmLabs & Meitner同好會@_@

[複製鏈接]
 樓主| 發表於 2016-4-24 23:34:38 | 顯示全部樓層
john925 發表於 2016-4-24 18:51
My new test is the Asustor NAS playing DSD via exD DDC to EMM Labs DAC6e SE.  I've inserted Regen be ...

John兄為了靚聲, 不斷嘗試, 值得讚揚
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-28 01:28:18 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-4-24 23:34
John兄為了靚聲, 不斷嘗試, 值得讚揚

感謝小虎兄謬讚

在這份pdf檔中發現playback design和emm labs多聲道DAC的接法...
http://naspecaudio.com/wp-conten ... b40012dd38e0b22.pdf

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-4-28 08:28:08 | 顯示全部樓層
john925 發表於 2016-4-28 01:28
感謝小虎兄謬讚

在這份pdf檔中發現playback design和emm labs多聲道DAC的接法...

謝謝John兄提供非常有用的資料 ,MPS~5確實是一部位於頂級水平之一的SACD player ,聲音兼有中性而音樂感豐富
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-4-29 15:57:28 | 顯示全部樓層
新會員報到.......但似乎好似冇乜人有興趣

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-4-29 16:12:32 | 顯示全部樓層
K_C_ 發表於 2016-4-29 15:57
新會員報到.......但似乎好似冇乜人有興趣

歡迎kc兄 ,待小虎加你入第一頁先 ,其實小虎認識的PD和Emmlabs的用家真的不少 ,但都十分低調 ,請KC兄分享煲後報告

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-23 09:47:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 m40 於 2016-5-23 09:54 編輯

各emm/pd用家留意,Audirvana 最新version support real time PCM轉DSD功能,係試過嘅同類conversion software最強最高質素!

用佢將PCM16/44或以上file轉換成DoP輸出到EXD DDC,再由EXD轉為EMM proprietary ST optical去legacy EMM DCC2解碼,效果之佳令人喜出望外。

我以前從來都唔建議轉format聽,PCM就用返PCM解碼,但呢個Audirvana conversion之強令我對轉換format改觀,如手頭上已經有dsd native解碼如EMM/PD, 值得一試。但如果係其他架構解碼,仍覺unaltered format 去解碼最好。

Discussion here:
http://www.computeraudiophile.co ... l-conversion-28428/

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-5-23 17:19:13 | 顯示全部樓層
m40 發表於 2016-5-23 09:47
各emm/pd用家留意,Audirvana 最新version support real time PCM轉DSD功能,係試過嘅同類conversion softw ...

謝謝M40兄很好的分享
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-24 08:50:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 john925 於 2016-5-24 09:06 編輯





這是我最近的嘗試

利用Roon這個軟件去管理和提取音樂,然後送到HQPlayer去執行升頻,透過exD DDC播放給DAC6e SE
效果和便利性都非常滿意,目前準備購買roon的終身授權

第二個影片是roon可以把內建的網路廣播,從lossy格式升頻成24bit/44.1kHzPCM,然後一樣送到HQPlayer去做DSD升頻播放
HQPlayer不能接收lossy格式,所以依定要透過roon先做升頻,才可以送入HQPlayer處理

關於升頻與否,我的概念是,既然EMM Labs都會把PCM升頻DSD來做播放(因為EMM Labs是純1bit解碼架構),那麼利用電腦強大的運算,先升頻到DSD再送入DAC,可以減少升頻所產生的雜訊在DAC內部產生,而且隨著CPU的進步,升頻效果的提升更可以期待

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-24 13:14:00 | 顯示全部樓層
由PCM轉換成DSD,當中PCM 要作最重要的anti alias filter處理,如果原來是16/44格式, anti-alias low pass filter要設在22khz (Nyquist freq),24/96的話要設在48khz.  

Filter運算復雜,如果用EMM內置晶片作運算,因效能限制,只可在Nyquist freq 作有限度衰減, 例如DCC2內的sm5847晶片,在22khz上 只能作-20dB衰減,不能做到Nyquist 理論要求嘅-100dB以上全衰減。此外,精確度亦只有32bits而己。

將filter運算交由現今電腦處理好處係可運用強勁嘅電腦效能,加上64bits 精確度,作出合乎理論要求嘅運算。再配合不斷更新軟件及選項,轉換運算更接近完美。呢點係所有內置硬件晶片轉換不能比擬的。

P.s. 由PCM轉DSD,我用[格式轉換]而唔用[升頻]一詞,升比人錯覺係一種升級,但忽略咗升頻同時bit數係由24bits降到得1bit。用比較中性[轉換]較合適。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-25 04:18:01 | 顯示全部樓層
good point, 受教了....

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-5-25 07:59:07 | 顯示全部樓層
m40 發表於 2016-5-24 13:14
由PCM轉換成DSD,當中PCM 要作最重要的anti alias filter處理,如果原來是16/44格式, anti-alias low pass  ...

M40兄很好和詳細的分享thanks
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 01:10:55 | 顯示全部樓層
本帖最後由 ayac 於 2016-5-31 01:28 編輯
yuppi 發表於 2015-6-13 10:15
明天入手呢度 Ching 既 MA-1,重投 emmlabs 懷抱


Hi Yuppi 師兄, 小虎兄
請幫幫忙, 因為我部CDSD se + Dcc 2 se 後期版, 個CDSD轉盤不知點解, 當play SACD 時候, 有D碟可以play, 但有D就play唔到, 問過樂聞維修公司, 佢話可能軟件有bugs, 要重新filmware一次, 但佢沒有這個software, 不知道Yuppi師兄,小虎兄有沒有這問題解決的方法, 希望你能告知小弟, 感激萬分!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 01:12:21 | 顯示全部樓層
yuppi 發表於 2015-7-6 13:58
好似由 1.63 開始先 support DOP......., Xmos 新出咗 2.26 driver for windows, 已經試咗 Meitner 用冇 ...

新代理佢話這機不是他代理, 不肯整!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 01:14:28 | 顯示全部樓層
ayac 發表於 2016-5-31 01:10
Hi Yuppi 師兄
請幫幫忙, 因為我部CDSD se + Dcc 2 se 後期版, 個CDSD轉盤不知點解, 當play SACD 時候,  ...

try to find firmware in their web site.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 01:14:56 | 顯示全部樓層
ayac 發表於 2016-5-31 01:10
Hi Yuppi 師兄
請幫幫忙, 因為我部CDSD se + Dcc 2 se 後期版, 個CDSD轉盤不知點解, 當play SACD 時候,  ...

新代理佢話這機不是他代理, 不肯整!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 08:10:34 | 顯示全部樓層
本帖最後由 m40 於 2016-5-31 08:20 編輯
ayac 發表於 2016-5-31 01:10
Hi Yuppi 師兄, 小虎兄
請幫幫忙, 因為我部CDSD se + Dcc 2 se 後期版, 個CDSD轉盤不知點解, 當play SACD ...


因為係Philips轉盤(或後期stream unlimited)嘅controller board 問題,莫講話樂聞或代理唔識整,連EMM原廠都唔識整!據我睇,呢塊board 有個位置設計有問題令散熱不足,如有讀碟時得時唔得已經表示主要晶片長期過到受熱損壞,神仙難救!
建議唔好浪費時間在這件設計失敗嘅硬件上,快啲搵件exd DDC繼續享受DCC2SE呢件好聲解碼。
EMM原廠衰在知道有呢件停產又有問題產品,沒有提供用家比錢升級方案,對此我非常失望。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 08:19:29 | 顯示全部樓層
本帖最後由 m40 於 2016-5-31 08:27 編輯

好似轉盤呢啲耗損性產品,跟本就唔應該賣hiend價錢,應該賣低價及預用家三至五年定期更換。我覺得playback design 最近出插咭配合oppo 103絕對合乎邏輯,轉盤一壞就更換,唔值得浪費時間去維修。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-5-31 09:25:13 | 顯示全部樓層
本帖最後由 smalltiger 於 2016-5-31 16:04 編輯
ayac 發表於 2016-5-31 01:14
新代理佢話這機不是他代理, 不肯整!


ayac兄,小虎也是被Emmlabs的Sony和SU的轉盤和控制組件挍到頭痛痛要切底去解決,换了用Esoteric VSOP轉盤後,又快又讀到所有碟,相信升級軟件亦未必有用。
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 09:48:25 | 顯示全部樓層
smalltiger 發表於 2016-5-31 09:25
ayac兄,小虎也是被Emmlabs的Sony和SU的轉盤和控制組件挍到頭痛痛要切底去解決,换了用Esoteric VSVOP轉 ...

小虎兄
是不是整個轉盤, 那一間維修公司有得換Esoteric VSVOP轉盤, 大約幾錢請告知, thanks!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2016-5-31 16:00:47 | 顯示全部樓層
ayac 發表於 2016-5-31 09:48
小虎兄
是不是整個轉盤, 那一間維修公司有得換Esoteric VSVOP轉盤, 大約幾錢請告知, thanks! ...

小虎兄嘅意思係,要徹底解決呢個問題,係由EMM Labs轉會去Playback Designs MPS-5,用VOSP盤.

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 03:31 , Processed in 0.046119 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表