我冇錢買 但都好想感受下3D + 80 寸幕 + 雙 JL Hintel 發表於 2011-5-19 10:13
使用道具 舉報
10個 是嗎 發表於 2011-5-19 01:45
堅過玩D-Box動感影院 chhanthony 發表於 2011-5-19 09:57
我準備好下星期黎受死啦 eosteven 發表於 2011-5-19 10:06
好!你玩嗰到係未zero兄? Tangcoma 發表於 2011-5-19 09:53
查看全部評分
kleehkg
Coma 兄 唔好信呢條"含正餅主"呀! 佢帶你兜幾個圈就得,我都乃過幾獲架啦 ... lulu 發表於 2011-5-19 10:42
我尋日都玩完雙112 + X7... coma, 我下星期倒你毒氣室.... avmilk 發表於 2011-5-19 09:13
美人才子加埋金耳朵...羨慕... pam_jack 發表於 2011-5-19 00:12
金耳朵... 我諗起村口阿旺財。。。。。 sk555 發表於 2011-5-19 15:36
毒氣室 忟衫尾去得唔得? heman9214 發表於 2011-5-19 11:30
nono Bosco bigpun1975 發表於 2011-5-19 15:38
D-Box如果all movies native support我都會買! Tangcoma 發表於 2011-5-19 10:28
yes! 佢果度真係吾講得笑........不過要花d時間再去setup, 因為佢實在太多玩具, 配搭都要時間. ... avmilk 發表於 2011-5-19 10:39
到去埋coma兄度, 記得分享吓112x1, 113x1, 212x1, 112x2, 113x2 幾個combo既唔同喎 ... lemonstar 發表於 2011-5-19 19:37
我冇錢買 但都好想感受下3D + 80 寸幕 + 雙 JL x2 maner394 發表於 2011-5-19 19:49
200k 喎~ 咁都買? 坦白講, 好似輕型過山車咁, chok到我想嘔~ :P lemonstar 發表於 2011-5-19 19:36
我冇錢買 但都好想感受下3D + + 雙 JL x2 maner394 發表於 2011-5-19 19:49
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-28 20:07 , Processed in 0.047750 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.