發生咩事呀 條粉熊變左西人 canon.hk 發表於 2010-8-20 20:13
使用道具 舉報
玩左一年去過幾個老友道聽左幾套好野,而家真係要比心機去set好佢 ... canon.hk 發表於 2010-8-20 20:09
其實犀牛係AV界中一个傳奇!!HE IS legend pinkhung 發表於 2010-8-20 20:09
hi 犀牛 師兄 一年就咁勁~~ x2 幾時可以去你處觀摩吓.......... ... ming1212 發表於 2010-8-20 20:42
set好咗可唔可以畀我上嚟感受吓呀....... 粟米湯 發表於 2010-8-20 20:42
你想聽下d西聲 canon.hk 發表於 2010-8-20 21:55
師兄真係 不過我數數吓D一年內都搞咗 / 換咗唔少嘢: 1. Pioneer LX-51 --> Pioneer 09fd 2. M&K ... MarkMak 發表於 2010-8-20 22:56
再上路 canon.hk 發表於 2010-8-20 23:27
犀牛,睇唔睇到猩猩mark幾進取呀,你學吓人地啦... pepsiman 發表於 2010-8-20 23:50
我真係要停一陣喇只可以同mark講.....安心上路 canon.hk 發表於 2010-8-21 00:17
我就放長雙眼睇你可以忍到幾時... pepsiman 發表於 2010-8-21 00:21
忍........................一陣 canon.hk 發表於 2010-8-21 00:22
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 08:03 , Processed in 0.048980 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.