找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: canon.hk

[分享] 玩左AV1年

  [複製鏈接]
發表於 2010-8-20 20:19:35 | 顯示全部樓層
發生咩事呀 條粉熊變左西人
canon.hk 發表於 2010-8-20 20:13



    知驚啞呢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 20:25:06 | 顯示全部樓層
玩左一年去過幾個老友道聽左幾套好野,而家真係要比心機去set好佢 ...
canon.hk 發表於 2010-8-20 20:09



    梗係要比心機去set啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 20:33:54 | 顯示全部樓層
原來佢識字架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 20:42:50 | 顯示全部樓層
其實犀牛係AV界中一个傳奇!!HE IS legend
pinkhung 發表於 2010-8-20 20:09


hi 犀牛 師兄

    一年就咁勁~~  x2

幾時可以去你處觀摩吓..........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 20:42:52 | 顯示全部樓層
玩左一年去過幾個老友道聽左幾套好野,而家真係要比心機去set好佢 ...
canon.hk 發表於 2010-8-20 20:09


set好咗可唔可以畀我上嚟感受吓呀.......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-20 21:54:12 | 顯示全部樓層
hi 犀牛 師兄

    一年就咁勁~~  x2

幾時可以去你處觀摩吓.......... ...
ming1212 發表於 2010-8-20 20:42



    整好先啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-20 21:55:14 | 顯示全部樓層
set好咗可唔可以畀我上嚟感受吓呀.......
粟米湯 發表於 2010-8-20 20:42



    你想聽下d西聲
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 22:33:41 | 顯示全部樓層
你想聽下d西聲
canon.hk 發表於 2010-8-20 21:55


冇錯..就係要聽好西利嘅聲.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 22:56:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MarkMak 於 2010-8-20 22:58 編輯

師兄真係

不過我數數吓D一年內都搞咗 / 換咗唔少嘢:
1. Pioneer LX-51 --> Pioneer 09fd
2. M&K VX-1250 --> M&K MPS-5310
3. Onkyo 905 --> Yamaha Z7 + Lexicon LX-7 + Rotel RB1080
4. 後置改位同換線
5. 搞獨立電
財散人安樂,係時侯要停吓先..................................................................................................................























再上路
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-20 23:27:18 | 顯示全部樓層
師兄真係

不過我數數吓D一年內都搞咗 / 換咗唔少嘢:
1. Pioneer LX-51 --> Pioneer 09fd
2. M&K ...
MarkMak 發表於 2010-8-20 22:56



    再上路
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-20 23:50:16 | 顯示全部樓層
再上路
canon.hk 發表於 2010-8-20 23:27



    犀牛,睇唔睇到猩猩mark幾進取呀,你學吓人地啦...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 00:17:57 | 顯示全部樓層
犀牛,睇唔睇到猩猩mark幾進取呀,你學吓人地啦...
pepsiman 發表於 2010-8-20 23:50



   我真係要停一陣喇只可以同mark講.....安心上路
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 00:21:57 | 顯示全部樓層
我真係要停一陣喇只可以同mark講.....安心上路
canon.hk 發表於 2010-8-21 00:17



     我就放長雙眼睇你可以忍到幾時...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 00:22:39 | 顯示全部樓層
我就放長雙眼睇你可以忍到幾時...
pepsiman 發表於 2010-8-21 00:21



    忍........................一陣
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 00:24:57 | 顯示全部樓層
忍........................一陣
canon.hk 發表於 2010-8-21 00:22



    ;P ;P
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 00:28:01 | 顯示全部樓層
忍........................一陣
canon.hk 發表於 2010-8-21 00:22


我心中玩AV果團火喺唔會息嘅...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-8-21 00:28:59 | 顯示全部樓層
玩乜AV果團火先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 00:38:00 | 顯示全部樓層
回復 51# pepsiman

但係.........................................................................................................................................................
再上路都要盤川先得,而家饅頭都無幾個,剩食樹皮,未上到京就餓死路邊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 00:41:42 | 顯示全部樓層
我睇AV時心裹便團火都係唔會熄嘅
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-8-21 01:13:01 | 顯示全部樓層
忍........................一陣
canon.hk 發表於 2010-8-21 00:22


早洩男..................
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 08:03 , Processed in 0.048980 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表