聽過ar 當時用既唱頭係Phase Tech P-3G 分析力同幼細度相當好,我記得呢個盤唔算太貴~以我聽佢既表面真係 ... JanHau 發表於 2010-9-18 09:30
使用道具 舉報
LP12個LOOK唔差WOR~ JanHau 發表於 2010-9-18 09:33
查看全部評分
JanHau
回復 howin 我用緊果個盤係transrotor fat boB Reference 80TMD 底座厚度50mm,轉盤厚80mm,成個盤約重35k ... JanHau 發表於 2010-9-18 23:33
80k......... ......真係好想知道80K盤係咩聲..............銀色個舊係分體電源定phono?? ... howin 發表於 2010-9-19 00:24
銀色果個係M1控速,可選33同45轉 JanHau 發表於 2010-9-19 00:32
回復 howin 現時流行既黑膠主要分為33同45轉,LP封套會有標明要用咩轉速 phono用緊nagra BPS,行DC電池 ... JanHau 發表於 2010-9-19 00:50
嘩...呢部好野嚟喎...行電池...Jan兄有無聽過呢部F-117...都係行電池...review都好正面...其實行電 ... howin 發表於 2010-9-19 01:09
F-117我都好有興趣聽下,不過暫時未有機會遇到 Phono行DC一來可消除nosie,穩定電源頻率 2來用少條PC, ... JanHau 發表於 2010-9-19 01:18
估唔到Jan對d平價野都有興趣 .....舊電池乜唔係可以recharge咩?? 用完即棄架?? ... howin 發表於 2010-9-19 01:42
平野sin arm我呢d乞衣~ phono用既係9v乾電 聽聞如果用9v叉電用到一半會有電力衰減,衰聲時間會多 ... JanHau 發表於 2010-9-21 11:05
80k 都叫乞衣......... kleehkg 發表於 2010-9-21 11:16
乜唔係好似Rowland個D頂級機咁分左舊電池出嚟...邊用邊charge咁架?? 真係入乾電架?? ... howin 發表於 2010-9-21 11:20
如新手入門,想用少少$去玩下黑膠,可以選擇呢2隻唱盤 JanHau 發表於 2010-9-21 11:25
How much ? kleehkg 發表於 2010-9-21 11:31
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-27 23:09 , Processed in 0.057292 second(s), 20 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.