查看全部評分
聖龍
使用道具 舉報
回復 聖龍 食樹皮都要衝 心中有 是嗎 發表於 2010-9-9 22:58
回復 聖龍 不過而家未知衝去邊~ 最緊要唔好撞牆就得啦 ... 是嗎 發表於 2010-9-9 23:26
回復 ERIC 我覺得正啊~ 不過我知道會有再正的~師兄得閒就黎指教一下~ D 條係一 ... 是嗎 發表於 2010-9-9 22:50
一步一步行就唔會撞牆 timmywan 發表於 2010-9-10 00:32
回復 timmywan 好遠下 不過係我既目標 要將d 聲推到上屋頂 ... 是嗎 發表於 2010-9-10 23:26
而家睇過一套戲(史密夫 決戰 史密妻),爆到都係驚投訴。 要睇多幾d戲,再聽下有咩野可以搞搞佢~ 而家黎講, ... 是嗎 發表於 2010-9-10 23:59
回復 白影 快d黎拿喇叭啦~唔係我就真係亡啦.. 是嗎 發表於 2010-9-20 11:33
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 12:08 , Processed in 0.052598 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.