找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 是嗎

[影音組合] 努力中的入門組合

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-9-9 22:58:35 | 顯示全部樓層
本帖最後由 是嗎 於 2010-9-9 23:00 編輯

回復 40# 聖龍


    食樹皮都要衝
    心中有

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-9 23:07:51 | 顯示全部樓層
回復  聖龍


    食樹皮都要衝
    心中有
是嗎 發表於 2010-9-9 22:58


精神上支持你~~~
GOGOGO~~~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-9 23:26:20 | 顯示全部樓層
回復 42# 聖龍


    不過而家未知衝去邊~
    最緊要唔好撞牆就得啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 00:32:29 | 顯示全部樓層
回復  聖龍


    不過而家未知衝去邊~
    最緊要唔好撞牆就得啦 ...
是嗎 發表於 2010-9-9 23:26

一步一步行就唔會撞牆
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 02:15:50 | 顯示全部樓層
回復  ERIC


    我覺得正啊~
    不過我知道會有再正的~師兄得閒就黎指教一下~
    D 條係一 ...
是嗎 發表於 2010-9-9 22:50



    指教呢家嘢呢,我就未夠班!
放毒就.......都有少少心得嘅。
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 02:22:03 | 顯示全部樓層
一步一步行就唔會撞牆
timmywan 發表於 2010-9-10 00:32



    我都係一步一步行架。
但係長期包頭喎(未好過)!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-10 23:09:34 | 顯示全部樓層
包頭?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-10 23:12:06 | 顯示全部樓層
回復 44# timmywan


    好~一步一步行去你度~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 23:13:50 | 顯示全部樓層
唔好咩
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-10 23:26:42 | 顯示全部樓層
本帖最後由 是嗎 於 2010-9-10 23:31 編輯

回復 49# timmywan


    好遠下
    不過係我既目標
    要將d 聲推到上屋頂
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 23:32:47 | 顯示全部樓層
回復  timmywan


    好遠下
    不過係我既目標
    要將d 聲推到上屋頂 ...
是嗎 發表於 2010-9-10 23:26

你得啦,比心機
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-10 23:41:58 | 顯示全部樓層
回復 51# timmywan


     希望會有d一日
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-10 23:47:42 | 顯示全部樓層
回復 52# 是嗎
比D信心自己
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-10 23:59:43 | 顯示全部樓層
而家睇過一套戲(史密夫 決戰 史密妻),爆到都係驚投訴。
要睇多幾d戲,再聽下有咩野可以搞搞佢~
而家黎講,環繞聲,空氣感,埋身感,動態, 細節,我都好滿意啊``
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 00:04:24 | 顯示全部樓層
好正, 慢慢毒發而亡吧....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-20 06:09:35 | 顯示全部樓層
而家睇過一套戲(史密夫 決戰 史密妻),爆到都係驚投訴。
要睇多幾d戲,再聽下有咩野可以搞搞佢~
而家黎講, ...
是嗎 發表於 2010-9-10 23:59

我都想聽下
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-20 11:11:57 | 顯示全部樓層
師傅師兄23號得唔得閒a?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-20 11:33:45 | 顯示全部樓層
回復 55# 白影


    快d黎拿喇叭啦~唔係我就真係亡啦..
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-9-21 10:34:38 | 顯示全部樓層
回復  白影


    快d黎拿喇叭啦~唔係我就真係亡啦..
是嗎 發表於 2010-9-20 11:33


今晚打比你, 我剛剛昨天先完SHOW, 上星期幾日都01:00訓, 0530起身, 就想死....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-9-21 11:11:59 | 顯示全部樓層
回復 59# 白影


    咁勁?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 12:08 , Processed in 0.052598 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表