找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: MarkMak

[分享] 多謝各位家訪後嘅建議

[複製鏈接]
發表於 2012-3-12 15:14:48 | 顯示全部樓層
rklpoon 發表於 2012-3-12 15:07
睇黎你升級喇叭,指日可待.

口痕問下姐
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 15:16:21 | 顯示全部樓層
咁我升埋SR就賣比你啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 15:23:10 | 顯示全部樓層
herman 發表於 2012-3-12 15:16
咁我升埋SR就賣比你啦

等你!多謝C兄先
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 15:29:32 | 顯示全部樓層
陳潔儀準備着西裝...

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 15:32:27 | 顯示全部樓層
qq1122yq 發表於 2012-3-12 15:29
陳潔儀準備着西裝...

見你著得咁好睇
想學吓姐
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 16:17:26 | 顯示全部樓層
KITCHAN 發表於 2012-3-12 15:14
口痕問下姐

有痕就要抓/止,通常問問下就出/成事.
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 17:15:07 | 顯示全部樓層
系呀mark 哥!一於將只contour SR 放系後面做surround.包你更有驚喜
音場更連貫。绝对更上一层楼,用咗返唔倒轉头

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 17:18:23 | 顯示全部樓層
我覺得如果mark 哥你換左個櫃 用返音嚮架放機 前置落腳架拉開d放 kk 放過d中間位置
中置下面用釘向上theil返高d 應該有唔錯效果

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 17:35:22 | 顯示全部樓層
Contour SR果種爆炸力同迅变唔系一般surround speaker 可以做到(单元嘅设計及擺位,性价
比甚高)

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-12 22:51:49 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MarkMak 於 2012-3-12 22:52 編輯
qq1122yq 發表於 2012-3-12 11:39
KK試吓換條QED Reference,雖然cheap cheap幾嚿水,但可改善kit兄所講以上問題(除非啱口味)...
至於苯豬方 ...


都係睇定D先,隻KK用咗兩個月都未夠

其實係我度D鑽石廳,低頻可以反射倒去皇帝位,大音壓下又無'Boom'同諧震,都好慶幸鳥
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-12 22:53:25 | 顯示全部樓層
hellodanny 發表於 2012-3-12 17:35
Contour SR果種爆炸力同迅变唔系一般surround speaker 可以做到(单元嘅设計及擺位,性价
比甚高) ...

danny 兄,中置落釘有什麼推介
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 23:26:20 | 顯示全部樓層
我用cheap cheap 钉咋
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-12 23:27:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 MarkMak 於 2012-3-12 23:28 編輯
KITCHAN 發表於 2012-3-12 11:14
多謝你既邀請先
先講下自己用緊入門級dyna,一聽你對高幾級既丹麥妹的確係比下去由其係音色上更通透而又更 ...


其實各位師兄嘅建議,亦即係我心中嘅升級方向

1. 換走個地櫃,改用音響架放機,拉開對前置喇叭同放上腳架,隻KK放翻中間少少,拉闊咗前面同時又可以玩埋投影 不過要等個女大D先

2. 轉玩純AV前級,四位師兄中三個都係用鬼佬牌子,都知你哋一定放毒 又話唔好浪費咗部RX7,又話用balance 線嘅動態同RCA比兩個世界,又話鬼佬 amp 嘅音質同低頻控制力好好多,完全中咗我嘅死穴 所以如果轉 amp,就會玩翻5.1,front presence 對 Dyna SR 換去作後置

不過1 同 2 都要洗唔少$
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-12 23:28:49 | 顯示全部樓層
cheap 嘢
IMG_20120312_232312.jpg
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-3-12 23:32:56 | 顯示全部樓層
hellodanny 發表於 2012-3-12 23:28
cheap 嘢

用金屬釘係我度是否比木釘適合
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 00:19:40 | 顯示全部樓層
一字記之曰......试。
个人直觉木钉会暧声点,金屬会光輝D。
试吓边種啱你口味
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 00:26:41 | 顯示全部樓層
MarkMak 發表於 2012-3-12 23:27
其實各位師兄嘅建議,亦即係我心中嘅升級方向

1. 換走個地櫃,改用音響架放機,拉開對前置喇 ...

方案2——已經系2个世界。
5.1 已足夠了。重質不重量....Anthem 个ARC唔系流㗎

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 00:29:07 | 顯示全部樓層
Danny兄都換咗機?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 08:49:28 | 顯示全部樓層
早晨呀Anthony hing!
系呀Cary 11a(1.3 version),真系2个世界,果種貭感,密度真系唔同一般日本机。
晏D再請教Anthony hing 其它嘢
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-13 11:07:58 | 顯示全部樓層
hellodanny 發表於 2012-3-13 08:49
早晨呀Anthony hing!
系呀Cary 11a(1.3 version),真系2个世界,果種貭感,密度真系唔同一般日本机 ...

你係Yamaha既叛徒
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-23 12:28 , Processed in 0.050664 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表