使用道具 舉報
珍姐今晚可能要OT 死得 等到佢妮已經變咗無牙婆 TCRAY 發表於 2010-11-30 23:57
新款果隻on wall要成5k7諗唔諗得過呢..? xlarge 發表於 2010-11-28 15:46
[quote]回復 TCRAY 乜野事 好靜啊! TCRAY 發表於 2010-12-6 22:14
今晚好開心終於入咗兩隻MK250,一隻自用而另一隻送给了好朋友(在我心中),唔係因為佢幫個我,而係我真心想送比 ... TCRAY 發表於 2010-12-6 22:31
珍姐太好生意唔得閑上來 timmywan 發表於 2010-12-6 22:25
點解我個號碼係5354撝搞到我唔生唔死 TCRAY 發表於 2010-12-7 14:22
你係1314先啱! 多謝妳珍姐 TCRAY 發表於 2010-12-7 17:32
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-23 22:26 , Processed in 0.042034 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.