找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: westdoor

[分享] 2012原音精選解破近三十年嘅秘密

[複製鏈接]
發表於 2012-8-24 17:07:36 | 顯示全部樓層
kentsang 發表於 2012-8-24 16:58
疏乎過常平d冰火加爆炸糖

果然係常客,爆炸糖都有玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:09:12 | 顯示全部樓層
cth6996 發表於 2012-8-24 15:56
我~~返~~咗~~嚟啦

今日咁遲呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:09:42 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:07
果然係常客,爆炸糖都有玩

回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:11:17 | 顯示全部樓層
kentsang 發表於 2012-8-24 17:09

下次試下D爆炸糖倒入你屎眼
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:11:53 | 顯示全部樓層
westdoor 發表於 2012-8-24 16:36
前面數碼位用odin啫,後面analog位用左五條jorma prime疏乎返佢,效果好似玩冰火五重天咁扯旗!  ...

嘩.....西門兄用五條Jorma線會否柔弱左d呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:12:46 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:11
下次試下D爆炸糖倒入你屎眼

莫非真妮花試過, 腳得巧過癮乎?
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:14:01 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-8-24 17:12
莫非真妮花試過, 腳得巧過癮乎?

我緊係未試過,所以要搵人試下會點囉
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:16:45 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:09
今日咁遲呀

我去咗睇第樣嘢
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:17:19 | 顯示全部樓層
cth6996 發表於 2012-8-24 17:16
我去咗睇第樣嘢

有咩好睇得過HIENDY
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:17:34 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:11
下次試下D爆炸糖倒入你屎眼

我都係d朋友講我先知有爆炸糖玩架詐
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-8-24 17:18:00 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-8-24 17:11
嘩.....西門兄用五條Jorma線會否柔弱左d呢?

菲菲,
我有五兜odin行頭,好硬下,五兜prime行後,柔翻佢,軟硬適中啱啱好
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:19:14 | 顯示全部樓層
kentsang 發表於 2012-8-24 17:17
我都係d朋友講我先知有爆炸糖玩架詐

咪扮嘢
由七零年代到依家都好似有爆炸糖呢樣嘢的
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:19:17 | 顯示全部樓層
kentsang 發表於 2012-8-24 17:17
我都係d朋友講我先知有爆炸糖玩架詐

p.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:20:13 | 顯示全部樓層
Fayefei 發表於 2012-8-24 17:19
咪扮嘢
由七零年代到依家都好似有爆炸糖呢樣嘢的

即係菲E試過
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:21:06 | 顯示全部樓層
westdoor 發表於 2012-8-24 17:18
菲菲,
我有五兜odin行頭,好硬下,五兜prime行後,柔翻佢,軟硬適中啱啱好  ...

原來如此......
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:21:41 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:20
即係菲E試過

畝你拱核突呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:22:09 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:19

噯本來又係想出呢張相架.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:34:13 | 顯示全部樓層
我一陣都聽聽先
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:45:32 | 顯示全部樓層
Gauss5831 發表於 2012-8-24 14:49
頓然打左個冷震..................出左

笑Q死我喇,大哥!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-8-24 17:49:31 | 顯示全部樓層
JanHau 發表於 2012-8-24 17:17
有咩好睇得過HIENDY

我去咗同好會睇黑膠 post 之麻,我有 like 你個盤喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 01:22 , Processed in 0.077299 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表