找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: cowboy

[分享] 我的經驗一:放棄牛牛

  [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2010-12-14 12:15:34 | 顯示全部樓層

我的經驗一:放棄牛牛

其實印度兄不用介意,這平台就是用來發言討論。
不如你再問問那位朋友或叫他上來一齊吹下,等我地學下野


- 發送自我的 iPhone 大板凳應用
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 13:49:21 | 顯示全部樓層
好野!! 又一個 C -hing 悟道
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-14 19:24:35 | 顯示全部樓層
我都好想知!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-14 20:18:39 | 顯示全部樓層
cowboy寫得好有心機,讚
dsming 發表於 2010-12-13 23:43


認真些分享盼望能大家得益
現在器材線材貴到打工仔負擔不起
有得玩平d又靚聲無理由唔出聲
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-14 20:20:12 | 顯示全部樓層
好野!! 又一個 C -hing 悟道
Ep-71 發表於 2010-12-14 13:49


71兄可以講下你的經驗嗎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-15 00:10:35 | 顯示全部樓層
71兄可以講下你的經驗嗎
cowboy 發表於 2010-12-14 20:20



    冇乜好講 ...我都冇玩2聲道 N年..

只糸見到你咁....定你高興
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-15 00:57:50 | 顯示全部樓層
回復 40# 印度廚皇


看印度兄的post, 是從小 boom 到牛牛改善低頻, 都有D似自己以前試過的經驗, 這方向牛牛係丰到手的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 06:10 , Processed in 0.523294 second(s), 12 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表