找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: sk555

[喇叭] QUAD 同好會

[複製鏈接]
發表於 2010-6-30 00:10:37 | 顯示全部樓層
都諗緊 Andy 哥幾時會蒲頭,果然......
kleehkg 發表於 2010-6-30 00:09



    HI HI ~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:12:35 | 顯示全部樓層
HI HI ~
andy88 發表於 2010-6-30 00:10



    困咗咁耐終於可以暢所欲言......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:14:35 | 顯示全部樓層
HI HI ~
andy88 發表於 2010-6-30 00:10



終於有人搵到你喇..Andy兄. .. 我四出探訪..最後係雄哥聯絡到你?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:16:11 | 顯示全部樓層
HI HI ~
andy88 發表於 2010-6-30 00:10



    CHECK PM PLEASE
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:17:20 | 顯示全部樓層
終於有人搵到你喇..Andy兄. .. 我四出探訪..最後係雄哥聯絡到你?
kachow 發表於 2010-6-30 00:14



    唔係呀 雄哥冇揾我=,=   我頭先登入76睇吓放監末 睇倒你同5妹pm即刻飛的過黎    架
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:21:44 | 顯示全部樓層
唔係呀 雄哥冇揾我=,=   我頭先登入76睇吓放監末 睇倒你同5妹pm即刻飛的過黎    架 ...
andy88 發表於 2010-6-30 00:17


haha. 個陣我都有幫你出頭. 不過人地有人地作風.. 無謂講..   不過呢度安全..你放心盡興.  {:5_176:}  

我曾經係discuss.com.hk, uwant search過你既蹤影... 都無發然.. 真係諗緊點先可以搵到你. 結果有緣我地都見返面 {:5_190:}  留定d contact黎..第二時失散左都搵得返.. {:5_159:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:22:44 | 顯示全部樓層
唔係呀 雄哥冇揾我=,=   我頭先登入76睇吓放監末 睇倒你同5妹pm即刻飛的過黎    架 ...
andy88 發表於 2010-6-30 00:17



    比5妹嘈喧巴閉咗兩日,話我唔放好andy哥个手提号码入保險箱保館{:5_114:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:24:38 | 顯示全部樓層
haha. 個陣我都有幫你出頭. 不過人地有人地作風.. 無謂講..   不過呢度安全..你放心盡興.  {:5_ ...
kachow 發表於 2010-6-30 00:21



    大吉利是,呢度係唔會走散的{:5_160:}
呢度唔會有河蟹, 不遲D可能捉神獸番黎比大家HAPPY 下{:5_200:}
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:25:44 | 顯示全部樓層
haha. 個陣我都有幫你出頭. 不過人地有人地作風.. 無謂講..   不過呢度安全..你放心盡興.  {:5_ ...
kachow 發表於 2010-6-30 00:21



    受寵若驚 估唔到我d懷份子都有人出頭 無言感激 請受小弟一拜
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:26:13 | 顯示全部樓層
大吉利是,呢度係唔會走散的
呢度唔會有河蟹, 不遲D可能捉神獸番黎比大家HAPPY 下{:5_200: ...
nevergiveup 發表於 2010-6-30 00:24



    你係捉先好!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:26:35 | 顯示全部樓層
大吉利是,呢度係唔會走散的
呢度唔會有河蟹, 不遲D可能捉神獸番黎比大家HAPPY 下{:5_200: ...
nevergiveup 發表於 2010-6-30 00:24



    係咪真.......  捉神獸番黎.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:27:30 | 顯示全部樓層
比5妹嘈喧巴閉咗兩日,話我唔放好andy哥个手提号码入保險箱保館 ...
pinkhung 發表於 2010-6-30 00:22



    早兩星期先打完比你  你..你...竟然冇我手提? 小你吖  下次要扮女先得
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:28:09 | 顯示全部樓層
似乎大家對神獸既需求都好大
等我問下幕後大佬得唔得先
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:28:31 | 顯示全部樓層
大吉利是,呢度係唔會走散的
呢度唔會有河蟹, 不遲D可能捉神獸番黎比大家HAPPY 下{:5_200: ...
nevergiveup 發表於 2010-6-30 00:24



    神獸係乜?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:28:53 | 顯示全部樓層
早兩星期先打完比你  你..你...竟然冇我手提? 小你吖  下次要扮女先得 ...
andy88 發表於 2010-6-30 00:27



    啱啱線換電話之過
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:29:59 | 顯示全部樓層
神獸係乜?
andy88 發表於 2010-6-30 00:28



    神獸個影係白色的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:30:09 | 顯示全部樓層
神獸係乜?
andy88 發表於 2010-6-30 00:28



   以我所知, 佢白白地色嘅
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:30:21 | 顯示全部樓層
本帖最後由 kleehkg 於 2010-6-30 00:31 編輯
神獸係乜?
andy88 發表於 2010-6-30 00:28



    咪係白色嘅嘢 law.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:31:39 | 顯示全部樓層
神獸係乜?
andy88 發表於 2010-6-30 00:28



    416.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-6-30 00:32:36 | 顯示全部樓層
話時話上次白頭仔單嘢 幾想出黎講兩句 叫宇宙大王放我出黎 死都唔肯 阿wil兄就暗示叫我開隻新仔上去 但咁就無意思啦
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-28 11:35 , Processed in 0.059450 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表