夠架喇.... bigpun1975 發表於 2011-2-1 15:13
使用道具 舉報
可以既話,遲d搵師兄上黎睇睇點搞法 sing1357 發表於 2011-2-1 15:24
又一個自甘墮落 eosteven 發表於 2011-2-1 15:40
開箱過程加幾張相仔 紙皮啊 出手啦 成隻海龜咁 第一時間睇睇 ... 是嗎 發表於 2011-1-31 20:26
特別鳴謝百事版主同師傅抽空幫忙 等小弟可以新年前實現投投夢 唔該唔該再唔該{:5_466: ... 是嗎 發表於 2011-1-31 20:26
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 11:24 , Processed in 0.043270 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.