找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: PhantomGTR

[分享] 終於抱得美人歸 - Volent VL3!

[複製鏈接]
發表於 2015-12-25 00:15:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 gary9413 於 2017-7-26 15:29 編輯
jules 發表於 2015-12-24 22:05
Phantom c hing,
你的新居環境很好。
小弟的vl3.5 亦於昨天Ben sir 親自謢送到家中。 似乎嗰6隻ATD單元要 ...


delete delete !!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-12-25 00:23:40 | 顯示全部樓層
gary9413 發表於 2015-12-25 00:15
Ben sir 度好危險, 絶對認同, 我只係上過去3次, 3次都留血收場, 沒有好結果, 一個月內 vl-3, metrum , hy ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-12-25 00:25:30 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2015-12-24 23:30
jules c hing:

>> 小弟的vl3.5 亦於昨天Ben sir 親自謢送到家中。 似乎嗰6隻ATD單元要花D時間煲練。
i) VL3 對每一cm 每一 degree 的移動都好 sensitive,就如相機手動對焦,多一點少一點都唔得,呢個位真係有排搵;

等我努力試
iii) 中至大幅度的 toe in;

玩開其他喇叭舊時習慣完全唔toe in
iv) 前面兩粒釘腳扭到最矮,後面個粒扭到最高;

謝謝分享,完全唔知可以咁調
v) 要落釘俾佢,仲要用返 ben sir 那幾隻自家釘碟。雖然好 humble looking 仲要穿窿,但真係好好聲。

同意,我最初都唔信,後來先發覺仲特意問ben sir佢個d係咩,佢說普通野
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-12-25 00:38:40 | 顯示全部樓層
本帖最後由 PhantomGTR 於 2015-12-25 00:44 編輯
sealteam4 發表於 2015-12-25 00:25
等我努力試

玩開其他喇叭舊時習慣完全唔toe in


>> 同意,我最初都唔信,後來先發覺仲特意問ben sir佢個d係咩,佢說普通野
你問佢用乜嘢線同插、拖板等等,佢都係例牌呢句。如果係真的,又一次証明,Know How 先係最重要。

>> 玩開其他喇叭舊時習慣完全唔toe in
如果師兄有 XLO 隻 burn-in CD,用入面條 out-of-phase 去set 位,初頭會發現對 VL3 唔 toe 就做到 "the sound is coming from everywhere, no apparent source, no apparent target"。focus 係好好,但係黃帝位既 bass 唔見晒。當我移前移後,又開又埋又 toe in 時,搵到一個位 (即係等邊三角形),加上 ~30度 toe in (肉眼估),聽返條 out-of-phase track 時,更加 "coming from everywhere"。
師兄請問你又點樣 set 對喇叭?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-12-25 02:15:01 | 顯示全部樓層
夜媽媽開咗個 Volent 同好會,大家埋嚟傾,埋嚟吹!!
http://www.hiendy.com/hififorum/ ... id=91693&extra=

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-12-25 10:06:25 | 顯示全部樓層
Volent最近多人用左, 好喇叭
恭喜!

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2015-12-25 10:09:43 | 顯示全部樓層
jules 發表於 2015-12-24 22:05
Phantom c hing,
你的新居環境很好。
小弟的vl3.5 亦於昨天Ben sir 親自謢送到家中。 似乎嗰6隻ATD單元要 ...

Ben sir真係幾好人
通常越好人的鋪頭就越危險
回復

使用道具 舉報

發表於 2015-12-27 23:18:09 | 顯示全部樓層
GTR Ching 新玩具入屋
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2015-12-28 00:25:42 | 顯示全部樓層
sunny.hung 發表於 2015-12-27 23:18
GTR Ching   新玩具入屋

Thank you very much, Sunny hing!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-1-11 12:28:17 | 顯示全部樓層
早兩晚再執一執個擺位,唔知係因為對喇只真係break in 咗,定係擺正咗個focus,突然間無論係音色、動態、高低兩極、密度、立體感、音場深度、每件樂器的分隔度、成個畫面的真實度,都有很大幅度的進展!

覺得置身現場咁,聽大棚嘢既、4 pieces、人聲、bandsound 等等都好正,聽兩聽就瞓得著,扎醒原來已過咗幾首歌,再聽幾首後,好舒服咁又瞓過......

試埋用嚟睇戲,個現場感大好多好多,樣樣都好立體。同早兩星期嚟比,係聽到那種聲或感覺到梳化震,現在係地撼山搖,想扶實張梳化既感覺。

對VL3真係好鬼正!
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-1-11 12:45:31 | 顯示全部樓層
你應該早上瞓醒才聽
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-1-11 12:46:19 | 顯示全部樓層
hksarac 發表於 2016-1-11 12:45
你應該早上瞓醒才聽


其實係昨天下午,不是晚上。因為呢聲真係太舒服......  
回復

使用道具 舉報

發表於 2016-9-18 22:34:29 | 顯示全部樓層
大家好,最近先開番聲,多多指教!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2016-9-18 23:50:52 | 顯示全部樓層
lplhyf 發表於 2016-9-18 22:34
大家好,最近先開番聲,多多指教!

恭喜晒! 不如師兄講下點解揀呢對喇叭,同埋現在搬咗返屋企後,覺得呢聲音如何呀?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-7-24 15:30:50 | 顯示全部樓層
用了年半時間,幾乎全套器材同線材都換過,左擺右擺,終於令到佢出到我比較滿意,接近我想要既聲了。呢對喇叭擺位真係好 sensitive,每一度每幾mm 移動都會有顯分別。花咗最多氣力同時間,唔花錢但最有效的改變,就係擺位。

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2017-7-25 08:19:33 | 顯示全部樓層
本帖最後由 greenleo 於 2017-7-25 08:21 編輯

恭喜晒Phantom 兄
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-7-25 10:11:10 | 顯示全部樓層

多謝晒 greenleo 兄,tune 機調音係好好玩,又好辛苦既事。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-7-25 12:43:03 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2016-1-11 12:28
早兩晚再執一執個擺位,唔知係因為對喇只真係break in 咗,定係擺正咗個focus,突然間無論係音色、動態、高 ...

好正呀
可以家訪嗎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2017-7-25 13:23:34 | 顯示全部樓層
mike1981 發表於 2017-7-25 12:43
好正呀
可以家訪嗎?

多謝師兄賞面呀!不過暫時未可以,日後如有機會再看看,盼請見諒。
回復

使用道具 舉報

發表於 2017-7-25 15:47:27 | 顯示全部樓層
PhantomGTR 發表於 2017-7-25 13:23
多謝師兄賞面呀!不過暫時未可以,日後如有機會再看看,盼請見諒。  ...

好呀
等你呀
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 08:06 , Processed in 0.039922 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表