找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: cyberken

[其他] 有關同好會區吹水事宜

  [複製鏈接]
發表於 2011-3-23 20:39:54 | 顯示全部樓層
哈哈, 頭先趕住收工去搬後級, 唔記得左PM你添。

再CHECK過啦。哈哈
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-23 20:41:54 | 顯示全部樓層
部A50V真係好撚重。。。好彩有「低音王」依個大隻佬幫拖啫!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-3-24 17:28:26 | 顯示全部樓層
魚兄有大將之風又體貼會員,有你英明領導hiendy一定越來越好嘅
henryyrneh 發表於 2011-3-23 17:12



    雖然好嘔心,但睇得出你發自內心 , 唔...你好快升做論壇大元老..

評分

2

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-5 00:51:10 | 顯示全部樓層
近日有會員向小弟反映在同好會區裏,因有太多吹水post,OT 好遠,所以很難尋找一些過去的文章.
我地HIENDY承諾 ...
cyberken 發表於 2011-3-23 09:48



    Good job
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-9 00:55:25 | 顯示全部樓層
嘩! 剛剛先睇到呢個post! 好彩無樹
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-3-7 19:07:00 | 顯示全部樓層
搔哂頭,咁又有投訴,咁唯有將金仔會改一下名就可以-金仔吹水同好區or金仔同好吹水區
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-27 18:36 , Processed in 0.030457 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表