找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: Simcity

[兩聲道] 打造我的音響天地......by Simcity

 火.. [複製鏈接]
 樓主| 發表於 2011-4-28 19:21:50 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-30 20:23:12 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-1 00:44:02 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-5 23:12:51 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-7 22:34:03 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 09:42:54 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×

評分

1

查看全部評分

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-9 23:34:20 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 00:00:39 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 00:05:32 | 顯示全部樓層
i like the B&W presentation so much~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-11 00:10:41 | 顯示全部樓層
i like the B&W presentation so much~
avmilk 發表於 2011-5-11 00:05


Thanks AVmilk C Hing!!  I was poisoned by the way how Japanese "Stereo Sound" presented their photos in B&W since 30 years ago and I try to mimic their style for my own photos.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-11 00:20:13 | 顯示全部樓層
Thanks AVmilk C Hing!!  I was poisoned by the way how Japanese "Stereo Sound" presented their phot ...
Simcity 發表於 2011-5-11 00:10



    agree! those photos from jp "stereo sound" are so poison!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-18 23:47:21 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-19 11:19:30 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-19 12:57:50 | 顯示全部樓層
Simcity 發表於 2011-5-18 23:47



    大雄哥屋企
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-5-20 18:23:25 | 顯示全部樓層
Simcity 發表於 2011-5-7 22:34

I had visit Mr Kwan's show room base on my French curiosity. Entire system setup was really nice to me especially the amp. Hopfully I will have chance to listen French speaker they carry.
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-21 15:53:40 | 顯示全部樓層
I had visit Mr Kwan's show room base on my French curiosity. Entire system setup was really nice to ...
NotSoHi 發表於 2011-5-20 18:23


Yes, that's very nice indeed :)

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-22 03:30:16 | 顯示全部樓層
A six million dollars' car equipped with a Naim Hi-Fi system..........

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-23 23:23:45 | 顯示全部樓層
Bentley Mulsanne........

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-24 11:51:58 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-5-25 11:39:36 | 顯示全部樓層

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-25 19:47 , Processed in 0.051529 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表