哈, 原來係喇叭線插AMP那邊唔夠實, 又無事了, 哈! 白影 發表於 2011-7-3 19:32
使用道具 舉報
爆到線都鬆埋 犀飛利 camelblue 發表於 2011-7-3 19:41
最後佢聽CD, 隻碟好舊, 係萬竇路好耐之前那個廣告歌, 好爆, 爆到最後無拿拿一邊無聲, 我仲以為喇叭/後級 ... 白影 發表於 2011-7-3 21:11
插實D呀 timmywan 發表於 2011-7-3 22:48
有驚無險! iwantbd 發表於 2011-7-3 23:20
留幾多幾隻字評價下我套野吧, 呵呵。 白影 發表於 2011-7-3 23:22
不過之後又要攪弄隻中置了, 以家升高左都未解決到把人聲唔夠上幕既問題, 最簡單都方法當然是轉隻好一點既 ... 白影 發表於 2011-7-3 23:30
感受到白影-----曾下一番苦功於SETTING方面,不但做好!還對自已需要將面對的挑戰-------胸有成竹! ... iwantbd 發表於 2011-7-3 23:47
您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
maner394 發表於 2012-4-25 00:01 EE 你失憶呀.......... 為了此事, 我可以選擇不再出現於此處
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-24 15:22 , Processed in 0.038344 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.