找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 白影

[影音組合] 「撿破爛」的影音組合 :P

 火.. [複製鏈接]
發表於 2011-7-3 19:37:37 | 顯示全部樓層
哈, 原來係喇叭線插AMP那邊唔夠實, 又無事了, 哈!
白影 發表於 2011-7-3 19:32



    ....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 19:41:01 | 顯示全部樓層
爆到線都鬆埋 犀飛利
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-3 21:11:31 | 顯示全部樓層
爆到線都鬆埋 犀飛利
camelblue 發表於 2011-7-3 19:41


最後佢聽CD, 隻碟好舊, 係萬竇路好耐之前那個廣告歌, 好爆, 爆到最後無拿拿一邊無聲, 我仲以為喇叭/後級玩完, XD
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 22:48:08 | 顯示全部樓層
最後佢聽CD, 隻碟好舊, 係萬竇路好耐之前那個廣告歌, 好爆, 爆到最後無拿拿一邊無聲, 我仲以為喇叭/後級 ...
白影 發表於 2011-7-3 21:11

插實D呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-3 23:14:46 | 顯示全部樓層
插實D呀
timmywan 發表於 2011-7-3 22:48


條野本身太長, 插唔哂入去,
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 23:20:43 | 顯示全部樓層
哈, 原來係喇叭線插AMP那邊唔夠實, 又無事了, 哈!
白影 發表於 2011-7-3 19:32



    有驚無險!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-3 23:22:07 | 顯示全部樓層
芝華仕皮SOFA真係好, 低頻的感覺反應於SAFA之上,
而且因為SOFA唔再係以前既布製, 成套野中高比以前清脆左。

玩AV果然有好多野玩, 連好似唔關事既SOFA都會有咁明顯既影響。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-3 23:22:50 | 顯示全部樓層
有驚無險!
iwantbd 發表於 2011-7-3 23:20


留幾多幾隻字評價下我套野吧, 呵呵。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-3 23:30:28 | 顯示全部樓層
不過之後又要攪弄隻中置了, 以家升高左都未解決到把人聲唔夠上幕既問題,
最簡單都方法當然是轉隻好一點既中置, 但我都係再試試仲有無方法先...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 23:47:52 | 顯示全部樓層
本帖最後由 iwantbd 於 2011-7-3 23:49 編輯
留幾多幾隻字評價下我套野吧, 呵呵。
白影 發表於 2011-7-3 23:22



    感受到白影-----曾下一番苦功於SETTING方面,不但做好!還對自已需要將面對的挑戰-------胸有成竹!


能將現時手頭上的器材發揮---是每位音響愛好者-----都想做到的事!!但......其中有幾人??!!


AV----環繞聲......做到連.緊密,不燥是一件不易的事!而衹有1..2年音响資曆的白影-----做得頭頭是道! 實在難得!

秉承其帥之道------人玩HI-FI,而不是HI-FI 玩人!!(利用優勢!}

三超低------並不是易玩的事!!再努力吧!

光明的音响之路-----就在眼前-----好好的享受卞去!

正如今天相聚時所講::小白已是一個非常出色廚師------已將手上"材料"發揮得-------淋漓盡致---性價比非常高
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-7-3 23:48:23 | 顯示全部樓層
不過之後又要攪弄隻中置了, 以家升高左都未解決到把人聲唔夠上幕既問題,
最簡單都方法當然是轉隻好一點既 ...
白影 發表於 2011-7-3 23:30

早就要換中置
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-7-4 01:53:35 | 顯示全部樓層
感受到白影-----曾下一番苦功於SETTING方面,不但做好!還對自已需要將面對的挑戰-------胸有成竹!


...
iwantbd 發表於 2011-7-3 23:47


見笑了, 其實中置跟十仔已係我想更換的名單上,
只是想玩耐少少, 再試下, 了解多一些才放手,
我見好多朋友都未完全了解手上件玩具就升級,
的確升級係最簡單直接既方法去提升效果,
但那就只是用錢玩AV, 而不是用心機玩AV...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-18 18:27:52 | 顯示全部樓層
新屋裝修, 4組老P 4MM獨立電, 個裝修CF找了好幾天呢。

不過都係無咩錢買野, 用番哂舊野, 不過正在找HDMI線比投影用, 因為現在那條是師傅借我用的。
某版主就叫我用AQ, 但無錢喔, 都係去信76班人試下條極光, 反正幾百元一條8米HDMI線, 最衰都只係當無牌子既HDMI線咁用。

出番現, 真係幾奇怪, 有朋友幾好, 而有些就先入為主, 聊了幾句就話我乜又乜柒, 不過都一早知邊D人朋友, 邊D人唔係, 無天真到以為無上黎幾個月就會有變化。

出番POST是想記錄新屋裝修時既AV部份, 不喜就勿看, 勿聊, 個POST是我的, 除非個POST無左, 我都想一直於AV上有咩更新就更新, 是喔, 大半年都無更新過套野了, 因為生左第二件, 才3個月大的小公主, 呵呵。



回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-22 17:31:11 | 顯示全部樓層
比將相睇下新居如何
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-24 03:23:41 | 顯示全部樓層

Re: 「撿破爛」的影音組合 :P




- 發送自我的 ST15i 大板凳應用

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2012-4-24 03:24:26 | 顯示全部樓層

Re: 「撿破爛」的影音組合 :P




- 發送自我的 ST15i 大板凳應用

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-24 11:57:36 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-24 20:33:48 | 顯示全部樓層
long time no see wor!
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-25 00:01:00 | 顯示全部樓層
EE 你失憶呀..........

為了此事, 我可以選擇不再出現於此處
回復

使用道具 舉報

發表於 2012-4-25 00:43:18 | 顯示全部樓層
maner394 發表於 2012-4-25 00:01
EE 你失憶呀..........

為了此事, 我可以選擇不再出現於此處

出黎抽水
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-24 15:22 , Processed in 0.038344 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表