找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 貓哥

[吹水] 卯吐瑞氣 財到福至 紅茶館

 火... [複製鏈接]
發表於 2011-2-7 19:30:43 | 顯示全部樓層
各位晚上好

等食中,好多人排隊
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 19:46:25 | 顯示全部樓層
各位晚上好
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:07:20 | 顯示全部樓層
各位晚上好
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:09:04 | 顯示全部樓層
換個頭像醒下先.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:19:46 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-2-7 20:20 編輯

頭先又去行公園

夕陽無限好


只是近黃昏

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:20:17 | 顯示全部樓層
年初三林村醒獅!

祝願茶館 各位
心想事成,得意順景!


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:30:00 | 顯示全部樓層
頭先又去行公園

夕陽無限好


只是近黃昏
jogo 發表於 2011-2-7 20:19



我今朝都落樓下開始返跑步,無跑一年個人肥左,腳力同體力都差左。
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:31:28 | 顯示全部樓層
年初三林村醒獅!

祝願茶館 各位
心想事成,得意順景!
purple 發表於 2011-2-7 20:20


當年去林村許願樹掉橙許願,全家都一擊即中,跟住過幾日顆樹就倒下無得許願,諗起都覺好運搭到尾班車
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:32:01 | 顯示全部樓層
jogo 兄,

係東莞藍光 25g 賣幾錢隻?
晴朗天 發表於 2011-2-7 15:21



    38
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:34:19 | 顯示全部樓層
jogo兄有無買埋PS3既搖控,睇碟方便好多
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:34:44 | 顯示全部樓層
當年去林村許願樹掉橙許願,全家都一擊即中,跟住過幾日顆樹就倒下無得許願,諗起都覺好運搭到尾班車 {:5 ...
redwing 發表於 2011-2-7 20:31



    咁就真係好x好運........5怪得有得搬去Hi car 屎豪宅住
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:36:00 | 顯示全部樓層
jogo兄有無買埋PS3既搖控,睇碟方便好多
redwing 發表於 2011-2-7 20:34



    未buy 0牙........倫伯呢隻Live一定要buy泥睇0牙
      
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:39:00 | 顯示全部樓層
咁就真係好x好運........5怪得有得搬去Hi car 屎豪宅住
jogo 發表於 2011-2-7 20:34



    咁就真係好x好運........5怪得有得搬去Hi car 屎豪宅住 x 2
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:40:32 | 顯示全部樓層
38
jogo 發表於 2011-2-7 20:32



    但係咪真正藍光質素??? 禾有時買dvd都係好過vcd少少渣
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:43:15 | 顯示全部樓層
咁就真係好x好運........5怪得有得搬去Hi car 屎豪宅住 x 2
waiwah 發表於 2011-2-7 20:39



豪乜鬼,har兄間屋先叫做豪,我呢d只可叫私人屋苑裡的一個細單位
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:44:11 | 顯示全部樓層
本帖最後由 redwing 於 2011-2-7 20:45 編輯
未buy 0牙........倫伯呢隻Live一定要buy泥睇0牙
jogo 發表於 2011-2-7 20:36



對佢近年既唱功真係接受唔到。都係鐘意佢後生時既演唱會多d

我果時又係搭到尾班車,sony有優惠買三隻指定藍光碟就送搖控
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 20:48:53 | 顯示全部樓層
豪乜鬼,har兄間屋先叫做豪,我呢d只可叫私人屋苑裡的一個細單位 ...
redwing 發表於 2011-2-7 20:43



    見倒redwing兄新居照, 已經係好多人既dream house, 同最好既往往好難去比呀, 真係羡慕到我呢亭低下階層心都酸x埋.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:04:27 | 顯示全部樓層
大家晚上好
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:06:10 | 顯示全部樓層
喜見年輕一輩的舞者,還要是女的呢!



本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:14:30 | 顯示全部樓層
各位晚安

飽飽
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-29 02:26 , Processed in 0.055358 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表