找回密碼
 新用戶註冊
搜索
熱搜: hifi av 音樂
樓主: 貓哥

[吹水] 卯吐瑞氣 財到福至 紅茶館

 火... [複製鏈接]
發表於 2011-2-7 21:24:10 | 顯示全部樓層
本帖最後由 purple 於 2011-2-10 11:14 編輯

採青!



放封利是,個好彩頭,祝一年到晚都順景!



醒獅團隊。

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:24:45 | 顯示全部樓層
謝謝貓哥膽皇新三寶~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:25:05 | 顯示全部樓層
但係咪真正藍光質素??? 禾有時買dvd都係好過vcd少少渣
waiwah 發表於 2011-2-7 20:40



    禾覺得巧x正
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:29:18 | 顯示全部樓層
終於的起心肝幫其中一個賤精老細將呢兩部野修好左了..........
小那巴

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:32:18 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-2-7 21:34 編輯
見倒redwing兄新居照, 已經係好多人既dream house, 同最好既往往好難去比呀, 真係羡慕到我呢亭低下 ...
waiwah 發表於 2011-2-7 20:48



    X N.............估計禾呢世刀冇乜機會住咁x豪華裝修+全蝦巴 VIEW+成仟呎既樓
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:43:12 | 顯示全部樓層
終於的起心肝幫其中一個賤精老細將呢兩部野修好左了..........
小那巴
...
jogo 發表於 2011-2-7 21:29



    壞乜
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:44:25 | 顯示全部樓層
小朋友看得好開心!

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:46:09 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-2-7 21:48 編輯
壞乜
Garrard 發表於 2011-2-7 21:43



    部CD 皮帶老化 , 換皮帶 . 部呃九飛屎撞左喇叭線 . 機內一邊保險線跳左
    巧彩係呃九飛屎 , 如果係Krell Mark .........燒Power菅出曬煙啦.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:48:00 | 顯示全部樓層
本帖最後由 Garrard 於 2011-2-7 21:50 編輯
部CD 皮帶老化 , 換皮帶 . 部呃九飛屎撞左喇叭線 . 機內一邊保險線跳左 ...
jogo 發表於 2011-2-7 21:46



   換皮帶+fuse 自己可以搞掂啦

部轉盤都要換頭

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:48:32 | 顯示全部樓層
X N.............估計禾呢世刀冇乜機會住咁x豪華裝修+全蝦巴 VIEW+成仟呎既樓 ...
jogo 發表於 2011-2-7 21:32



    不要灰心, 每天觀想富貴, 其待轉運一刻...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 21:51:14 | 顯示全部樓層
換皮帶+fuse 自己可以搞掂啦
Garrard 發表於 2011-2-7 21:48



    問題係皮帶5易配+要成個CD坐甩曬出泥先換到 , 部CD機禾刀係令上廣州比人換 , 費是煩.
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:06:48 | 顯示全部樓層
換皮帶+fuse 自己可以搞掂啦

部轉盤都要換頭
Garrard 發表於 2011-2-7 21:48



    CDM 12..........?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:13:55 | 顯示全部樓層
CDM 12..........?
jogo 發表於 2011-2-7 22:06


cdm pro2 貴夾易瓜
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:17:50 | 顯示全部樓層
本帖最後由 jogo 於 2011-2-7 22:24 編輯
cdm pro2  貴夾易瓜
Garrard 發表於 2011-2-7 22:13



    cdm pro2 .........貨源巧小禾
       禾部用CDM4 , E+刀未必搵到全新 , 巧彩禾巳搵到+換左全新
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:23:56 | 顯示全部樓層
cdm pro2  .........貨源巧小禾
jogo 發表於 2011-2-7 22:17


本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:25:52 | 顯示全部樓層
Garrard 發表於 2011-2-7 22:23



    E+ D CDM1直頭冇曬
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:29:56 | 顯示全部樓層
E+ D CDM1直頭冇曬
jogo 發表於 2011-2-7 22:25


呢個係咪cdm 0?
   

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊

×
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-7 22:30:37 | 顯示全部樓層
血滴子??????
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-2-7 22:30:46 | 顯示全部樓層
呢個係咪cdm 0?
Garrard 發表於 2011-2-7 22:29



    yes......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-2-7 22:32:19 | 顯示全部樓層
兔年國企全線率先下跌
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 新用戶註冊

本版積分規則

Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家

GMT+8, 2026-6-26 10:41 , Processed in 0.039632 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2024 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表