您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?新用戶註冊
使用道具 舉報
但係咪真正藍光質素??? 禾有時買dvd都係好過vcd少少渣 waiwah 發表於 2011-2-7 20:40
見倒redwing兄新居照, 已經係好多人既dream house, 同最好既往往好難去比呀, 真係羡慕到我呢亭低下 ... waiwah 發表於 2011-2-7 20:48
終於的起心肝幫其中一個賤精老細將呢兩部野修好左了.......... 小那巴 ... jogo 發表於 2011-2-7 21:29
壞乜 Garrard 發表於 2011-2-7 21:43
部CD 皮帶老化 , 換皮帶 . 部呃九飛屎撞左喇叭線 . 機內一邊保險線跳左 ... jogo 發表於 2011-2-7 21:46
X N.............估計禾呢世刀冇乜機會住咁x豪華裝修+全蝦巴 VIEW+成仟呎既樓 ... jogo 發表於 2011-2-7 21:32
換皮帶+fuse 自己可以搞掂啦 Garrard 發表於 2011-2-7 21:48
換皮帶+fuse 自己可以搞掂啦 部轉盤都要換頭 Garrard 發表於 2011-2-7 21:48
CDM 12..........? jogo 發表於 2011-2-7 22:06
cdm pro2 貴夾易瓜 Garrard 發表於 2011-2-7 22:13
cdm pro2 .........貨源巧小禾 jogo 發表於 2011-2-7 22:17
Garrard 發表於 2011-2-7 22:23
E+ D CDM1直頭冇曬 jogo 發表於 2011-2-7 22:25
呢個係咪cdm 0? Garrard 發表於 2011-2-7 22:29
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|小黑屋|聯絡我們|刊登廣告|Hiendy.com 影音俱樂部 一個屬於音響愛好者的家
GMT+8, 2026-6-26 10:41 , Processed in 0.039632 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2024 Discuz! Team.